تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۷
۰
plusresetminus
سرپرست دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

خبرنگاران اخبار صادقانه و عادلانه به جامعه مخابره کنند

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: اصحاب رسانه باید اخبار دقیق، صادقانه را به جامعه مخابره کنند و این کار پیامبرگونه باید با عدالت و تقوا همراه باشد.
خبرنگاران اخبار صادقانه و عادلانه به جامعه مخابره کنند
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر شاهرخی سرپرست دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: اخبار صحیح و درست منتشر کنید و هر خبری که می‌رسد به صادر کننده خبر نگاه کنید و اگر انسان‌های عادلی بودند بپذیرید و در اختیار آحاد مردم جامعه قرار دهید.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی افزود: مردم جامعه به اصحاب رسانه با دیدی مثبت و منبعی موثق نگاه می‌کنند و این اعتماد یک سرمایه برای اصحاب رسانه خواهد بود.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه باید ابتدا نسبت به اخبار یقین پیدا کنند و بعد نسبت به انتشار آن اقدام نمایند تا شنونده و بیننده نسبت به صحت آن اعتماد کامل داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: اصحاب رسانه باید اخبار دقیق، صادقانه و عادلانه را به جامعه مخابره کنند و این کار پیامبر گانه است که همراه با عدالت و تقوا و پرهیزکاری بایستی باشد.

وی ابراز کرد: اصحاب رسانه چشم بصیر، زبان گویا و پای دونده مردم هستند و در جهت مطالبات مردم حرکت می‌‌کنند و این تعهد اصحاب رسانه توام با پیگیری مطالبات مردمی خواهند بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به سکانداری مقام معظّم رهبری مدظله العالی صدای مستضعفان و محرومان را به جامعه می‌رساند و باید مطالبه مستضعفان را به مسئولان برسانیم تا این وظیفه خود به نحو شایسته انجام شود.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مطرح کرد: در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خدمات بسیار خوبی به جامعه و جنوب کرمان ارائه شده است و این ظرفیت مردمی که هر وقت پای کار مجموعه آمده است مشکلات برطرف می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: در بحث کرونا از ظرفیت مردمی و بسیج بحمدالله مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت توانست مشکلات را پشت سر بگذارد.

دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ادامه این نشت عنوان کرد: اصحاب رسانه سربازان حوزه جهاد تبیین خواهند بود و این چشم بصیر در جهت خدمت‌رسانی به عموم مردم خدمات شایسته‌ای را تاکنون انجام داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: وظیفه اصحاب رسانه آگاه‌سازی مردم در جامعه است و این امر بسیار ارزشمند خواهد بود که توفیقی ارزنده در زندگی مردم جامعه را رقم خواهد زد.

وی عنوان کرد: اصحاب رسانه باعث تقویت فعالیت‌های مسئولان می‌شوند و در جهت پیشبرد اهداف عالیه برای مجموعه ما محقق شده است.

در این نشست فرمایشاتی از مقام معظّم رهبری مدظله العالی در مورد پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیرامون حوزه بهداشت و درمان برای افراد حاضر در جلسه پخش شد.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcauin6049ney1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما