تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۰
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: این مرکز با هدف جوانی جمعیت و خدمات‌رسانی به زوج‌های نابارور، ساخته می‌شود.
مرکز ناباروری جنوب کرمان، طی ۸ ماه ساخته می‌شود
به گزارش خبرنگار سرویس بهداشت و درمان «آرمان کرمان» از جیرفت، صبح امروز علی‌اصغر خیرخواه در مراسم کلنگ‌زنی مرکز پیشرفته درمان ناباروری جنوب کرمان در بیمارستان آیت‌الله کاشانی، ضمن اشاره به طرح جوانی جمعیت، گفت: مرکز ناباروری جنوب کرمان، با زیربنای ۴۰۰ مترمربع در دو طبقه (جمعاً ۸۰۰ مترمربع) برای خدمات‌رسانی به زوج‌های نابارور، طی مدت ۸ ماه ساخته خواهد شد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت درخصوص نیروی انسانی کارآمد، بیان کرد: تلاش زیادی برای حضور نیروی انسانی توانمند در منطقه جنوب کرمان، درحال انجام است.
 
خیرخواه ضمن اشاره به کمبود اعتبارات، اظهار کرد: هدف دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، حرکت به سمت ارائه خدمات پزشکی و سلامت گسترده و با کیفیت به مردم است.
 
ذبیح‌الله اعظمی ضمن یادآوری لزوم ساخت بخش‌های قلب و سوختگی در جیرفت، گفت: وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی بخش قلب، اخیرا به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت رسیده که به زودی راه‌اندازی خواهد شد.
 
نماینده مردم شریف شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: جوانی جمعیت، جزو نگرانی‌های دولت و مجلس شورای اسلامی است و مجلس شورای اسلامی در این زمینه، مصوبات خوبی داشته که جهت اعلام نظر، به شورای نگهبان ارسال شده است.


 
اعظمی درخصوص افرادی از جیرفت و عنبرآباد که با پول دولت، درس پزشکی خوانده‌اند، اظهار کرد: این افراد سرمایه‌های منطقه هستند و از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت انتظار داریم برای برگشتن نیروهای توانمند به منطقه، تلاش کند.
 
وی افزود: بعنوان نماینده مردم شریف شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و بیمارستان آیت‌الله کاشانی، انتظار فراهم کردن وسایل و تجهیزات مورد نیاز پزشکان متخصص را دارم.
 
ذبیح‌الله اعظمی تصریح کرد: با توجه به گزارشات مردمی، از رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، تقاضای بازدید سر زده به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت را دارم.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdchxxnzw23nxzd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما