تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۴
۰
plusresetminus
ائمه جمعه استان کرمان عنوان کردند:

مردم تکیه‌گاه اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند

ائمه جمعه استان کرمان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفتند: مردم تکیه‌گاه اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند.
مردم تکیه‌گاه اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی در حوزه فرهنگی همچون موضوعات روز شهرستان‌ها، مسائل مهم ملی کشور ازجمله دهه فجر و حضور حداکثری در انتخابات عنوان شد.
 

امام جمعه شهرستان بم: مردم همواره حامی نظام و‌ انقلاب بوده‌اند


حجت‌الاسلام دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی گفت: مردم کشورمان با وجود مشکلات و جنگ فرهنگی دشمن علیه این ملت، همچنان حامی این نظام و انقلاب هستند.

امام جمعه شهرستان بم ادامه داد: دشمنان و بدخواهان این نظام دنبال مایوس کردن نسل جوان هستند.

وی تصریح کرد: دشمن با برنامه‌ریزی به‌دنبال دیده نشدن پیشرفت‌های ۴۵سال اخیر است.
 

امام جمعه شهرستان راور: مردم تکیه‌گاه اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند


حجت‌الاسلام علی زمانی از تكيه‌ انقلاب‌ اسلامي‌ بر مردم‌ به‌ عنوان‌ يك‌ امتياز بزرگ‌ ياد كرد و گفت:حل‌ هر مشكلی از كشور تنها در سايه‌ نقش‌آفرينی مردم‌ ممكن‌ خواهد شد و ناتوانی دشمنان‌ اسلام‌ برای وارد آوردن‌ هرگونه‌ آسيبی به‌ نهضت‌ اسلامی نيز ناشی از پشتوانه‌ واقعی مردم‌ از انقلاب‌ بوده‌ است‌ بنابراين‌ برای يك‌ انقلاب‌ و نظام‌ مردمی از دست‌ دادن‌ پشتوانه‌ مردمی ضرر بسيار بزرگی محسوب‌ می‌شود.

امام جمعه شهرستان راور حضور عظيم‌ مردم‌ ايران‌ در راهپيمايی روز ۲۲ بهمن‌ را حركتی معجزه‌ آسا و ضربه‌ای قاطع‌ بر بسياري‌ از توطئه‌های استكباری و صهيونيستی دانست و اشاره کرد: ملت‌ ايران‌ با حضور خود دشمنان‌ را ناكام‌ خواهند کرد و تبليغات‌ يک‌ساله‌ آن‌ها را بی‌اثر ساخت‌. آن‌ها در تبليغات‌ خود وانمود می‌كردند كه‌ مردم‌ ايران‌ از اسلام‌ و انقلاب‌ خود روی گردان‌ شده‌اند اما مردم‌ در راهپيمايی۲۲ بهمن‌ مشت‌ محكمی را بر دهان‌ ياوه‌ گويان‌ خواهند کوبید.

وی ابراز کرد: راهپیمایی مردم‌ در سالروز پيروزی انقلاب‌ اسلامی يك‌ صحنه‌ آزمايش‌ بزرگ‌ است و حركت‌ عظيم‌ و غيرقابل‌ توصيف‌ مردم‌ در اين‌ روز دشمنان‌ را خشمگين‌ و عصبانی كرد به‌گونه‌ای كه‌ راديوهايشان‌ اجتماع‌ ميليونی آنان‌ را چند ده‌ هزار نفری عنوان‌ كردند و كوشيدند آن‌ را بی‌اثر جلوه‌ دهند.

حجت‌الاسلام زمانی حمايت‌ گسترده‌ مردم‌ ايران‌ از نظام‌ و انقلاب‌ خود را در سطح‌ جهان‌ بی‌نظير خواند و عنوان کرد: آمريكايي‌ها در مواجهه‌ با حضور ميليونی مردم‌ ايران‌ در صحنه‌ انقلاب‌ بار ديگر به‌ تكاپو افتاده‌اند تا بلكه‌ بتوانند ملت‌ ايران‌ را زير فشار قرار دهند و دولت‌ ايران‌ را وادار به‌ تسليم‌ كنند اما من‌ از زبان‌ آحاد ملت‌ ايران‌ و در حضور جمعيت‌ عظيم‌ نمازگزار به‌ دشمنان‌ اسلام‌ تأكيد می‌كنم‌ كه‌ با هيچ‌ ترفندی قادر نيستيد ملت‌ ايران‌ را به‌ زانو درآوريد.

 


امام جمعه شهرستان جازموریان: عدم حضور در انتخابات، بی‌پشتوانه گذاشتن جبهه حق است


حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته حضور در انتخابات نمادی از تکلیف شرعی و قانونی دانست و اظهار کرد: مشارکت و حضور مردم در انتخابات که از مصادیق «امر جامع» قرآن است، هم «تکلیفی شرعی» است.

وی ادامه داد: عدم حضور در انتخابات، گناهی سیاسی اجتماعی، محرومیت از حقی بزرگ و بی‌پشتوانه گذاشتن جبهه حق است. به همین دلیل سیره امامان انقلاب همواره تأکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است.

امام جمعه جازموریان گفت: نه تنها جمهوریت، بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است. و هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم را مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی دانسته‌اند و یکی از بزرگ‌ترین مصادیق سنت نصرت خدا، مشارکت بالا در انتخابات است.

حجت‌الاسلام صادقی در ادامه به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اشاره کرد و افزود: در این دیدار، پرتکرارترین کلید‌واژه‌ رهبر‌ معظم‌ انقلاب بخش خصوصی بود. بخش خصوصی را «ماشین پیشبرد اقتصاد» می‌دانند و به «وانتی» تشبیه می‌کنند که می‌تواند بار اقتصاد را به‌دوش کشیده و به مقصد برساند.  در مدل مطلوب معظم‌له دولت نقش حمایت‌كننده‌، هدایت‌كننده‌ و كمك‌كننده‌ را خواهد داشت اما در عرصه، محور حركت، بخش خصوصی خواهد بود.

امام جمعه جازموریان به تحولات حوزه غرب آسیا و حملات وحشیانه آمریکا به محورهای مقاومت اشاره و تصریح کرد: آمریکا دیگر نمی‌تواند! مقاومت در منطقه با مردم درهم تنیده شده است. اگر گروه‌های مقاومت و مردم در غزه قابل تفکیک نیستند در دیگر بخش‌های منطقه نیز وضعیت به همین منوال است. بمباران گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه راه به جایی نمی‌برد.

وی عنوان کرد: آمریکا در حال کاشت و آبیاری بذر نفرت در منطقه است که در کوتاه مدت نیز گریبان‌گیر این کشور می‌شود. صهیونیست‌ها همان‌گونه که در اروپا تحمل نشدند، در منطقه نیز تحمل نخواهند شد و واشنگتن با اتصال خود به صهیونیست‌ها منافعی اندک در برابر زیان‌های حداکثری را برای خود خریده است.


امام جمعه شهرستان عنبرآباد: بزرگ‌ترین هدف دشمن جدا کردن مردم از اسلام و رهبری است


حجت‌الاسلام والمسلمین حمید بامری گفت: در دوران ۲۳ ساله پیامبری، پیامبر اکرم (ص) که مهم‌ترین فراز تاریخ بشریت است ایشان توانست ماندگارترین انقلاب تاریخ را رقم بزند و این در حالی بود که رسول خدا با دشمنی‌ها و دسیسه‌ها، جنگ‌های متعدد، تحریم‌های متعدد، محاصره اقتصادی و هجرت روبه‌رو بود اما در عین حال این نهضت عظیم الهی از حیث گستره جغرافیایی و عمق تحولات و ماندگاری بی‌نظیرترین تاریخ انقلاب بشر است.

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: از اصول دیگر پیامبر اسلام (ص)، حذف نژادپرستی و قومیت‌‌گرایی در جامعه و حفظ خانواده و احترام به والدین بود.

وی گفت: پیامبر اکرم (ص) هنوز از دنیا نرفته بودند بت‌پرستی ریشه کن و خداپرستی فراگیر شد، ربا متوقف شد، قرض‌الحسنه و انفاق جایگزین شد، بردگان آزاد شدند، بی‌عفتی از جامعه جمع شد، خودباوری و تلاش مشخصه مردمان آن زمان شد، زنان و دختران از زنده به‌گور شدن نجات پیدا کردند، رشد کردند و به مقامات عالیه رسیدند، قوانین متعدد در ابعاد متعدد برای پاسخ به نیازهای بشر تا قیامت وضع شد.

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به ایام‌الله دهه فجر گفت: در آستانه فرا رسیدن چهل‌و‌پنجمین سالگرد جشن شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم؛ انقلابی که ۴۵ سال از عمر با عظمت و با برکت آن می‌گذرد به‌عنوان یک نعمت الهی و یک امانت بزرگ در اختیار ما است.

وی در اهمیت ۲۲ بهمن گفت: مقام معظم رهبری فرمودند« ۲۲ بهمن در حکم عید غدیر است؛ چرا که در این روز بود که نعمت ولایت اتمام و نعمت الهی برای ملت ایران به‌صورت عملی، تحقق خارجی گرفت.»

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی پایان تحقیر ملت ایران بود، گفت: همه ما باید توجه داشته باشیم که راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی‌ است، نشان‌دهنده عزم عمومی ملت ایران و مظهر حضور مردمی در صحنه است.

حجت‌الاسلام بامری خاطرنشان کرد: به صحنه سرنوشت‌ساز، اقتدار‌ساز، عظمت‌ساز، امنیت‌ساز و تحول‌ساز انتخابات ۱۱ اسفند ماه نزدیک می‌شویم که ان‌شالله در این صحنه هم ملت ایران حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.


امام جمعه شهرستان نرماشیر: دهه فجر نشان‌دهنده همبستگی ملت ایران است


حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر منصفی در خطبه‌های این هفته شهرستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: دهه فجر، نشان‌دهنده همبستگی ملت ایران است.

وی افزود: مردم همیشه، پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و با حضور خود همیشه، آن را ثابت کرده‌اند.

خطیب جمعه نرماشیر گفت: وقتی مردم در صحنه‌ها حاضر می‌شوند، پای دشمن لرزان می‌شود‌، ملت ما، بصیرتی بالا دارند.

حجت‌الاسلام منصفی با توجه به نزدیک شدن انتخابات، تصریح کرد: هر رأی ما، تیری است بر قلب دشمن، اگر بخواهیم دشمن را زمین بزنیم، باید در انتخابات شرکت کنیم.

امام جمعه شهرستان نرماشیر افزود: دشمن در همه عرصه‌ها، قدرت جمهوری اسلامی ایران را دیده است، از هیچ راهی نمی‌توانند، هیچ غلطی بکنند.

وی گفت: آن‌ها، امروزه با استفاده از فضای مجازی به‌دنبال ضربه زدن به ما از راه جوانان هستند، آن‌ها جوانان ما را هدف قرار داده‌اند و به‌دنبال فریب آن‌ها هستند.

خطیب جمعه نرماشیر خاطرنشان کرد: ما جوانانی آگاه و با بصیر داریم، جوانانی غیرتمند همچون شهید لندی‌ها و شهید حمیدرضا الداغی‌ها داریم، جوانان فهیم ما، باید جوری باشند که دشمن آرزوی فریب آن‌ها را به گور ببرد.


امام جمعه موقت شهرستان شهربابک: رأی دادن امروز تکلیف است


حجت‌الاسلام ملکوتی گفت: طبق فرموده پیامبر اسلام (ص) از کمترین حق خدا بر بندگان این است که نعمتی که خدا به انسان داده در معصیت به کار نگیرد.

امام جمعه موقت شهربابک افزود: رعایت حق پروردگار این است که حرمت دین او را نگه داریم، حدود الهی را نگه داریم، خدا را اطاعت کنیم و قرآن را در مهجوریت قرار ندهیم.

حجت‌الاسلام ملکوتی اظهار کرد: یکی از حقوق اهل‌بیت محبت و مودت است و خودشان فرموده‌اند محبت ما تنها کافی نیست بلکه تقوا را باید رعایت و خدا را اطاعت کنید.

وی به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی که از اوایل انقلاب گفته می‌شد اشاره کرد و افزود: منظور از استقلال، استقلال در زمینه‌های تصمیم‌گیری و امنیت است، ما ۴۵ سال است که به خودمان تکیه داریم و نگاه ما به غرب و شرق نیست.

امام جمعه موقت شهربابک تصریح کرد: اکنون استقلال ارضی داریم اما از زمان شاهان قاجار تا محمدرضا شاه، حدود ۳/۵ میلیون کیلومتر مربع از کشور جدا شد و از قرارداد ننگین گلستان ۲۱۰ سال و پنج ماه می‌گذرد.

وی خاطرنشان کرد: اما در طول این ۴۵ سال انقلاب، حتی یک سانتی‌متر از خاک وطن را دست ندادیم، در جنگ هشت ساله، بعضی شهرهای ما را محاصره کردند، اما ما یک وجب خاک ندادیم.

حجت‌الاسلام ملکوتی منظور از آزادی، آزادی در مطبوعات، آزادی در رای دادن، آزادی در گفتار عنوان کرد و افزود: مصداق و مظهر کامل جمهوریت نظام، انتخابات است.

وی با تاکید بر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: دشمن دندان‌هایش را علیه این کشور تیز کرده است که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات شرکت نکنند.

امام جمعه موقت شهربابک رای دادن امروز را تکلیف دانست و خاطرنشان کرد: ملاک‌ها را برای رأی دادن در نظر بگیرید، طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، علاوه بر اینکه در انتخابات شرکت می‌کنید، دیگران هم به شرکت در انتخابات دعوت کنید.


امام جمعه شهرستان زرند: مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند


حجت الاسلام شجاعی خطیب نماز جمعه زرند در آیین عبادی، سیاسی جمعه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: امیدواریم بتوانیم در دوره حیات زندگی مادی و دنیوی ناممان را در مدرسه متقین ثبت کنیم، چراکه معلم انسان‌های باتقوا خدای متعال است و هر کسی لیاقت حضور در این کلاس را پیدا نمی‌کند، مگر اینکه اهل تقوا باشد.

وی افزود: جنس علمی که خداوند می‌آموزد از نور است، نوری که خداوند در قلب‌های اهل تقوا قرار می‌دهد. وقتی خداوند معلم انسان شد، آن شخص از معلمان دیگر بی‌نیاز خواهد بود و خود، استاد سایر افراد می‌شود.

شجاعی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: دهه‌ فجر آغاز رهایی ملت ایران از چنگال ظلم و استبداد طاغوتیان به رهبری امام خمینی (ره) بود، که مردم با سرنگونی رژیم ستم‌شاهی انقلاب را رقم زدند.

وی یادآور شد: انقلاب تحقق وعده‌های الهی است، مردم در سال ۵۷ ثابت کردند سلاح ایمان و تقوا از هر سلاحی برنده‌تر و محکم‌تر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند تاکید کرد: در آستانه چهل‌وپنجمین فجر انقلاب که ملت ایران، خودشان را برای یک مانور آماده می‌کنند و با حضور خود این مانور باشکوه را رقم می‌زنند، این انقلاب درخت تنومند و شجره طیبه‌ای است که در کوران حوادث، توطئه‌ها و دشمنی‌ها استوار ایستاده است و مردم با حضور خود نشان می‌دهند که انقلاب‌شان زنده و ایستاده است.

امام جمعه زرند تصریح کرد: در طول سالیانی که از عمر بابرکت این انفجار نور می‌گذرد آن چیزی که تعیین‌کننده بوده مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف بوده است، به ویژه مردم ولایت‌مدار و شریف و عزیز شهرستان زرند گوی سبقت را از سایر نقاط کشور ربود‌ه‌اند.

نماینده ولی فقیه در زرند خاطرنشان کرد: ما دو رویداد مهم را پیش رو داریم یکی راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه و دیگری انتخابات است، هم دوستان ما منتظر حضور پرشور و چشم‌گیر مردم هستند و هم دشمنان منتظر حضور کم‌رنگ و عدم حضور مردم هستند.

وی افزود: حضور کم‌رنگ و عدم مشارکت مردم در هر کدام از این رویدادها می‌تواند چراغ سبزی برای دشمن باشد. امروز کسانی که بر طبل عدم مشارکت مردم می‌زنند بدانند که این بزرگ‌ترین خیانتی هست که در حق این ملت می‌تواند انجام بگیرد. و حضور مردم امید دشمن رو تبدیل به یاس و ناامیدی کنند.

خطیب نماز جمعه زرند از مسئولان و مردم خواست تا از تمام ظرفیت خود برای تبیین اهمیت حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات به کار گیرند و مردم را به حضور حداکثری دعوت کنند.


امام جمعه شهرستان کوهبنان: با حضور حداکثری در انتخابات جواب دندان‌شکنی به دشمنان خواهیم داد


حجت‌الاسلام حسن ایزدی گفت: استقامت در سختی‌ها، راستگویی، امانت‌داری، صله‌رحم، مهمان‌نوازی، جبران کردن نیکی‌ها، رعایت حق و حرمت همسایه، رعایت حرمت دوست و حیا داشتن از جمله مکارم اخلاق هستند.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: در چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم جا دارد به مناسبت‌های ملی و مذهبی پاسداشت این ایام را مد نظر قرار بدهیم که اصناف و بازاریان در این راستا پیش‌قدم هستند.

وی تصریح کرد: شهیدان تمام هستی خود را برای اسلام و انقلاب هدیه کردند و خانواده شهدا بهترین سرمایه خود را تقدیم نمودند باید قدردان وجود آنان باشیم و در تمام صحنه‌ها حضور داشته باشیم تا راه شهیدان را ادامه بدهیم.

حجت‌الاسلام ایزدی یادآور شد: راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را در پیش داریم لذا مردم در این روزها به رهبر فرزانه و شهیدان همیشه جاوید لبیک خواهند گفت در حالی که مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح از چهارراه حضرت امام (ره) شهر کوهبنان شروع می‌شود.

امام جمعه شهرستان کوهبنان ادامه داد: جا دارد در انتخابات از خانواده و عزیزان خود که در شهرهای دیگر سکونت دارند دعوت کنیم که در زادگاه خود رأی خودشان را به صندوق‌ها بیندازند.

وی ابراز کرد: دشمنان تلاش دارند که به اسلام و انقلاب ضربه بزنند؛ بنابراین باید در ۱۱ اسفند با مشارکت حداکثری جواب دندان‌شکنی به آنان بدهیم.


امام جمعه شهرستان فاریاب: عدم حضور در انتخابات گناهِ سیاسی اجتماعی است


حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی ضمن تبریک بعثت پیامبر اسلام (ص) به سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت: مبارک‌ترین و بزرگ‌ترین حادثه در دنیا در طول تاریخ، بعثت پیامبر اکرم (ص) است، پیامبر تحول که تا پایان تاریخ ادامه دارد.

امام جمعه شهرستان فاریاب افزود: پیامبر(ص) آمد و با بعثت خود مشکلات بشر، آدم‌کشی‌ها، دخترکشی‌ها و بیماری‌های روحی و فکری بشر را حل کرد، دختری که برای اعراب مایه ننگ بود اما پیامبر اسلام (ص) به استقبال دخترش می‌رفت، دستش را می‌بوسید امروز حدود دو میلیارد مسلمان به وسیله همین نسخه پیامبر نجات یافتند.

وی با اشاره به اتفاقات بیان کرد: مصیبت غزه، تنها مصیبت مسلمانان نیست؛ بلکه مصیبت بشریت است، متاسفانه همه سکوت اختیار کرده‌اند و به فکر این مردم بی‌گناه نیستند و جنایات رژیم صهیونسیتی روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام گوهی خاطرنشان کرد: یازدهم اسفند روز انتخابات است، عدم حضور در انتخابات گناهِ سیاسی اجتماعی است، امام و شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند، همه باید در انتخابات حضور پر شور داشته باشیم.
 

امام جمعه شهرستان بردسیر:  حضور مردم در امر جامع سیاسی متمم ایمان است


حجت‌الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر در پیش بودن اعیاد با‌سعادت شعبانیه را تبریک گفت و بر غنیمت شمردن فرصت ویژه ماه شعبان تاکید کرد.

وی افزود: انقلاب ما بزرگ‌ترین و تنهاترین انقلاب عصر حاضر است که قدرت ایمان، انگیزه ملت و رهبری تایید شده و آسمانی رمز موفقیت و ماندگاری آن است.

امام جمعه بردسیر گفت: حضور مردم در امر جامع سیاسی متمم ایمان است و حضور مردم در سرنوشت جامعه تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: مردم گلایه دارند به خاطر نالایقی و کم‌کاری برخی مدیران اما پیشرفت‌های ما در همه عرصه‌های بین‌المللی چشمگیر است.

حجت‌الاسلام کرمانی از مردم خواست تا با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در امر جامع انتخابات استکبار جهانی را منزوی و نا‌امید کنند.


امام جمعه شهرستان رفسنجان: کودکان فلسطینی سازنده آینده بدون رژیم صهیونیستی خواهند بود


حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز تحقق وعده الهی است، اراده‌ خداوند در این روز حاکم شده است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان افزود: حضرت امام دست آمریکا و استکبار را از منافع مردم قطع کرد، دیگر کاری از اسلحه‌های نظامی و مستشاران آمریکایی کار برنیامد.

وی گفت: برخی ادعا می‌کنند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران اما دروغ می‌گویند، حاضر نیستند جانشان را فدا کنند حتی یک کلمه به نفع مردم ایران سخن گویند.

خطیب جمعه رفسنجان به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: ۱۵ هزار نفر تأیید صلاحیت شدند و برای هر صندلی مجلس ۵۱ نماینده از جناح‌های مختلف سیاسی تایید شدند، با این نگاه حجت بر همه تمام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند شما را مجبور کند در انتخابات شرکت یا رای به فرد خاصی دهید اما به این معنا نیست که در روز قیامت از ما سوال نشود، هم باید در انتخابات شرکت کنیم، هم با دید باز و انتخاب افراد اصلح رأی دهیم.

حجت‌الاسلام عسکری با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: ایران جزو ۶ کشور درمان ناباروری در جهان است و ۲۰ سال امید به زندگی در انقلاب افزایش یافت.

امام جمعه شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در رفسنجان بیش از هزار و ۶۰۰ جراحی قلب باز انجام شده است و امروز بیش از ۲ هزار نفر پزشک در شهرستان ما تربیت شدند.

وی در بخش پایانی بیان کرد: مردم غزه با صبر و شکیبایی خود دنیا را در بهت و حیرت فروبردند، در اوج مظلومیت ایستادند، این کودکان سازنده آینده بدون رژیم صهیونیستی خواهند بود.


امام جمعه شهرستان جیرفت: افزایش تبادل اطلاعاتی با کشورها به واسطه دستاورد‌های امنیتی اخیر


حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت ضمن قدردانی از اقدامات مقتدرانه، شجاعانه و با اشراف وزرات اطلاعات اظهار کرد: این موفقیت بزرگ که لابه‌لای اخبار این روزها زیاد دیده نشد، راهبردی و بسیار حائز اهمیت بود.

وی افزود: ضربه اخیر وزارت اطلاعات یکی از بزرگ‌ترین ضربه‌ها به موساد در زمینه لو رفتن جاسوسانش در سراسر دنیا بود.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: در حالی این بیانیه منتشر شد که دستگاه اطلاعاتی ایران همه خبرهای این حوزه را منتشر نکرده و دستاوردهای بیشتری در آینده خواهیم شنید.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تارم اضافه کرد: ایران سال‌های قبل نیز با شناسایی و افشا هویت جاسوسان رژیم صهیونیستی ضربه مشابه دیگری وارد کرده بود که بیشتر در حوزه سایبری بود اما ضربه اخیر ترکیبی و با استفاده از روش‌های سنتی و پیشرفته بود.

وی بیان کرد: ضربه وارد شده بخشی از جمع‌آوری اطلاعات از موساد با روش اختصاصی این نهاد امنیتی بوده که برای طرف مقابل هنوز مجهول و ناشناخته است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تارم با بیان اینکه این دستاوردها برای دشمن نگران‌کننده است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر لحاظ نسبت به دشمنان دست برتر دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها یکی از مجاری نصرت و یاری خداوند را حضور مردم در انتخابات دانست و تاکید کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جشن‌های انقلاب و انتخابات موجب یاری خداوند است.

امام جمعه جیرفت با تاکید بر اینکه باید دین خود را به شهدا و امام شهدا ادا کنیم، افزود: می‌توانیم دشمنان از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و بدخواهان داخلی و خارجی را با حضور گسترده و وحدت‌آفرین خود ناامید کنیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تارم با اشاره به اینکه با حضور در انتخابات ثابت می‌کنیم پای ارزش‌ها، انقلاب، شهدا و نظام هستیم، خاطرنشان کرد: اگر از کسی یا مسئولی گله داریم از انقلاب اسلامی و نظام اسلامی حفاظت می‌کنیم چون حفظ نظام را بالاتر از همه این امور می‌دانیم.


امام جمعه شهرستان رابر: جمهوریت و اسلامیت نظام وابسته به انتخابات است


حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با اشاره به آیه ۶۲ سوره نور گفت: محور برنامه‌های انقلاب و نظام اسلامی حضور مردم در صحنه انقلاب ترسیم شده است.
 
 وی حضور مردم در مجالس اجتماعی و سیاسی را کامل‌کننده ایمان مردم و اعتقاد به خدا و پیامبر (ص) خواند و افزود: حضور مردم در همه صحنه‌ها ایمان مردم را کامل می‌کند عدم حضور نقصی بر ایمان مردم است، وظیفه مردم حضور همیشگی در اجتماعات دینی است.

خطیب جمعه رابر ادامه داد: این حضور بر اساس توحید با این‌وجود حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند از مصادیق آیات قرآن کریم است.
 
 وی عنوان کرد: این انتخابات حق بزرگ برای آحاد ملت و تحقق اهداف الهی است عدم حضور در انتخابات گناه سیاسی و اجتماعی محرومیت از حق بزرگ و تنها گذاشتن جبهه حق است.
 
خطیب جمعه رابر تأکید کرد: جمهوریت و اسلامیت نظام وابسته به انتخابات است هر گونه تبلیغ علیه مشارکت مردم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است.
 

 امام جمعه شهرستان انار: حضور در انتخابات، وظیفه شرعی همه مردم است


حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان انار ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: روز اول ماه شعبان مصادف با یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن است که خداوند توفیق داده ملت ایران ماه شعبان را با راهپیمایـی عظیم شروع کنند.

وی در ادامه افزود: مظلومین در غزه تمام امیدشان به ایران است که این ملت پشت سر آن‌هاست و دست از حمایت بر نمی‌دارند.

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به انتخابات خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه است، ما باید تلاش کنیم آن افرادی را که ناخواسته به سمت گمراهی می‌روند را هوشیار سازیم.

علیدادی‌سلیمانی اظهار کرد: سوم شعبان به نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است و چه خدمات ارزشمندی را این پاسداران انقلاب اسلامی انجام داده‌اند و فداکاری این بزرگواران را در همه عرصه‌ها دیده‌ایم.


خطیب جمعه شهرستان ریگان: حضور مردم در انتخابات مانع سوء استفاده دشمنان می‌شود


حجت‌الاسلام مجید رزمگه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن تبریک فرارسیدن ۲۲بهمن ماه، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات مانع سوء استفاده دشمنان می‌شود.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه تمام رسانه‌های بیگانه شب و روز می‌خواهند مانع شوند تا مردم در انتخابات اسفندماه شرکت نکنند، افزود: در طول این ۴۵سال هرگاه مشکلاتی پیش می‌آمد، مردم با رغبت بیشتری پای صندوق‌های رای رفته و جواب دندان‌شکنی به دشمنان داده‌اند، این‌بار هم مردم حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین وظیفه همه ما است،خاطرنشان کرد: از همه اقشار مردم دعوت می‌کنم که به مناسبت چهل‌وپنجمین بهار انقلاب اسلامی در خیابان‌ها بیایند و جشن گرفته و حضور پررنگی داشته باشند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcjohevvuqetyz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین