تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۴
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بخش راین گفت: اصحاب رسانه در قالب‌های متعدد خبر، گزارش، یادداشت و... می‌توانند در راستای تبیین فرهنگ رضوی گام بردارند و به عنوان خادم رسانه ای با قلم و مهارت خود میسر باشند.
تبیین فرهنگ رضوی با ابزار رسانه و قلم میسر می‌شود
حجت‌الاسلام علی اکبرعلیدادی سلیمانی در گفتگو با ؛راه آرمان؛  با بیان اینکه تبیین فرهنگ رضوی، منش و سیره امام مهربانی، حضرت امام رضا(ع) به واسطه ابزار رسانه و با اهتمام اصحاب قلم میسر می‌شود گفت: برپایی نشست‌های هم‌اندیشی، شناسایی محرومان و خدمت‌رسانی به آنان، تهیه و تنظیم اخبار مرتبط با آستان قدس رضوی از جمله برنامه‌هایی است که در کانون رسانه خادمیاران آستان قدس رضوی طی چند سال گذشته اجرا شده است.
 
 مسئول کانون خادمیاران رضوی بخش راین گفت: ارتباطات انسانی یکی از دانش های نوینی است که اهمیت آن به دلیل پیشرفت های علمی و تغییرهای رخ داده در سبک زندگی بشری، روز به روز بیشتر می شود. 
 
علیدادی سلیمانی، توجه به اصول و مبانی این دانش نوین رابرای بهبود زندگی اجتماعی انسان و داشتن ارتباط صحیح با دیگران ضروری دانست و اضافه کرد: هدف، پیوند دادن مبانی این دانش نوین با فرهنگ و سیره اخلاقی امام رضا(ع) است تا بتوان به فهمی عمیق از سیرة عملی ایشان در همه سطوح ارتباطات انسانی دست یافت. 
 
وی گفت: آنچه که از مجموع روایت های ائمه(ع) و گزارش های تاریخی به دست می آید، ارتباطات گسترده و مؤثر امام رضا(ع) با فرهنگ ها و طبقات مختلف اجتماع است.
 
علیدادی سلیمانی در پایان با تأمل بر اهمیت تبیین فرهنگ رضوی با همت اصحاب رسانه، اظهارداشت: تبیین فرهنگ رضوی، منش و سیره امام مهربانی، حضرت امام رضا(ع) به واسطه ابزار رسانه و با اهتمام اصحاب قلم ممکن است.



انتهای پیام/ تاج الدینی
https://armanekerman.ir/vdcfcjdytw6d0ca.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما