تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۸
۰
plusresetminus
جانشین فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و جنوب کرمان:

از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملّی جیرفت جلوگیری شد

جانشین فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: از عملیات ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملّی شهرستان جیرفت جلوگیری شد.
ارشلو رئیسی در گفتگو با سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»گفت: با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت این نهاد از عملیات ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی روستای گراغان بخش جبالبارز شمالی جیرفت جلوگیری شد.

ارشلو رئیسی ضمن تأکید بر لزوم مشارکت جوامع محلی در حفاظت و حمایت از عرصه‌های ملّی، نسبت به تعیین حد و مرز اراضی ملّی و مستثنیات و عدم تجاوز به اراضی ملّی تأکید کرد.

جانشین فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان بیان کرد: در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال، اراضی ملّی که توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملّی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملّی اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcfxvdy1w6dm1a.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما