تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۴۲
۰
plusresetminus
مردم شهرستان رودبارجنوب و جازموریان از نبود برخی بانک ها در این شهرستان گلایه مند هستند و از مسئولان بارها درخواست رفع این مشکل را داشته اند اما هنور رفع آن عملیاتی نشده است.
کمبود شعب بانکی و کلافگی مردم دومین شهرستان پرجمعیت جنوب کرمان/ وعده هایی که در حد حرف باقی مانده اند
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،شهرستان رودبارجنوب با بیش از ۱۲۸هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت جنوب کرمان است با اینکه بیش از۱۷ سال از شهرستان شدن آن می گذرد اما هنوز خیلی از شعب بانک ها در این شهرستان استقرار نیافته است.
 
موج نارضايتی مردم از کمبود شعب بانک در شهرستان
 
کمبود بانک هایی همچون مسکن،ملت، تجارت، رفاه، رسالت، شهر، دی و دیگر بانکها از گلایه این روزهای مردم شهرستان رودبارجنوب است به طوری که می توان گفت یکی از دغدغه های مهم و حیاتی برای این شهروندان مبدل شده است.
 
 یکی از شهروندان رودبارجنوب در مصاحبه با خبرنگار راه آرمان در خصوص نبود برخی شعب بانکی در این شهرستان گفت: ۵ شعبه بانک جوابگوی جمعیت ۱۲۸هزار نفری رودبارجنوب نیست و بعضی اوقات برای انجام امور بانکی به ناچار باید به شهرستان های همجوار سفر کنیم.
 
 شهروند دیگری در خصوص نبود بانک رفاه گفت: نبود بانک رفاه یک معضل برای مددجویان بهزیستی در این شهرستان است چرا که علاوه بر نبود باجه برای بهره گیری از خدمات الکترونیکی بانک عامل،از دریافت خدمات مالی همچون دریافت وام و کارت اعتباری بی بهره هستیم و برای گرفتن خدمات ناچار به سفر به شهرستان کهنوج هستیم و این موضوع در خور شهروندان رودبارجنوب نیست.

وی افزود: باتوجه به آغاز طرح ملی مسکن می‌طلبد که مسئولان در صدد رفع این مشکل برآیند.
 
۱۴۰کیلومتر برای رسیدن به اولین بانک ملی
 
مردم جازموریان از دورترين نقاط اين شهرستان برای انجام بسياری از خدمات بانکی ازجمله دريافت تسهيلات به شهر رودبارجنوب مراجعه می کنند  و از طرفی اين بانک تمام وام های تبصره ای از قبيل وام های مسکن، وام ازدواج و... به مشتريان داده می شود، لازم است با اين حجم بالای کار در اين شعبه و کمبود شعبه در شهرستان مسئولين استانی به فکر استقرار شعب بانک در رودبارجنوب و جازموریان باشند.
 
یک شعبه بانک جوابگوی جمعیت ۶۰هزار نفری جازموریان نیست
 
بامری با درخواست از رسیدگی مسئولان ضمن درخواست پیگیری افزایش شعب بانکی در جازموریان گفت: برخی از امور بانکی تنها مربوط به تنها شعبه بانکی فعال در جازموریان نمی شود و مردم به ناچار برای انجام کارهای بانکی خود مسیر طولانی ۷۰ بعضا روستاهای دور افتاده مسیر ۱۴۰ کیلومتری تا مرکز شهرستان را طی می کنند، که این موضوع علاوه بر صرف هزینه های زیاد باعث خطرات ناشی از حوادث رانندگی برای شهروندان می‌شود.
 
 
به دنبال افزایش تعداد شعب بانکی هستیم
 
علی پرورش فرماندار رودبارجنوب در این رابطه به خبرنگار ما گفت: تعداد شعب بانک در شهرستان کم است و پیگیری افزایش این شعب هستیم.
 
وی ادامه داد: با توجه به کمبود تعداد شب بانک ها رایزنی کردیم که وام های فرزند آوری در صدر پرداخت باشد.
 
 
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcdfz0fzyt0sf6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما