تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۱
۰
plusresetminus
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: علت اصلی جنگ و مبارزه ما با رژیم صهیونیستی به غیر از جنایات وحشتناک آنان، مبارزه اعتقادی است.
علت اصلی دشمنی ما با اسرائیل، تفکری به نام صهیونیست است
غلامحسین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان» در مورد اهمیت روز قدس گفت: این مبارزه جدی با رژیم صهیونیستی که توسط امام (ره) احیا شد، مبارزه با غده سرطانی است که باید این غده برداشته شود تا کشور فلسطین اشغالی به زندگی برگردد.

وی با اشاره به اینکه روز قدس یکی از اساس‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: متاسفانه جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل همیشه بوده و بنابر اعتقاداتشان باید در فلسطین حضور داشته باشند و آنجا را تصرف کنند و تبلیغاتشان را گسترش دهند و مانع ظهور امام زمان شوند.
 
وی افزود: علت اصلی جنگ و مبارزه ما با رژیم صهیونیستی به غیر از این جنایات وحشیانه متعددی که مرتکب شده است و به غیر از این‌که این کشور را غصب کرده و مردم را از سرزمین مادری‌شان خارج کرده، اعتقادی است که با تفکر موعودی و تفکر امام زمانی دارند و با آن در حال مبارزه هستند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه مبارزه ما با اسرائیل مبارزه اعتقادی است، ابراز کرد: ما منتظر ظهور امام زمان هستیم و با هر تفکری که خلاف این باشد مبارزه می‌کنیم.
 
وی در پایان با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی علاوه بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مبارزه با تفکر صهیونیستی است، بنابراین باید حضور داشته باشیم و همدیگر را در این مسیر دعا کنیم تا ان‌شاءالله از یاران امام زمان باشیم.

انتهای خبر/زنگی آبادی 
https://armanekerman.ir/vdcc41qs12bq1m8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما