تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۱
۰
plusresetminus
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

گسترش روز‌افزون مکتب مقاومت نتیجه صداقت شهید سلیمانی است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گسترش روز‌افزون مکتب مقاومت نتیجه اخلاص و صداقت شهید سلیمانی است و امیدواریم به‌فضل الهی این رویکرد روز‌افزون پیش رود.
گسترش روز‌افزون مکتب مقاومت نتیجه صداقت شهید سلیمانی است
حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی گفت: ریختن خون پاک سیدالشهدا مقاومت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، به دست سردمدارن کفر و استکبار و در یک عملیات تروریستی نشان از این مهم دارد که استکبار جهانی تمام موجودیت خود را در خطر می‌بیند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه  عظمت اقدامات سیدالشهدا جبهه مقاومت را یاد می‌کنیم و مقام آنان را بزرگ می‌دانیم، اظهار کرد: دوستان و دشمنان بدانند با شهادت شهید سلیمانی این علمدار مقاومت، مجاهدی دیگر علَم را بر خواهد داشت و با عنایت الهی، خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه است.

وی تصریح کرد: عالم می‌داند سربازان انقلاب اسلامی در بشریت صادق هستند و در وعده‌هایی که می‌دهند بزرگ‌ترین خدمت صادقانه به بشریت کرده‌اند و نگذاشتند شجره دست ساخته آمریکا در جهان ریشه بدواند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی ادامه داد: سردار سپهبد شهید سلیمانی، مالک‌اشتر زمان، تحت امر مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای، جبهه مقاومت را در منطقه زنده کرد و این کار مهم و بزرگ را با اخلاص و تدبیر پیش برد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه سپهبد شهید سلیمانی توانست مقاومت را به‌عنوان یک مکتب مستقر کند، عنوان کرد: گسترش روز‌افزون مکتب مقاومت نتیجه اخلاص و صداقت شهید سلیمانی است و امیدواریم به‌فضل الهی این رویکرد روز‌افزون پیش رود.

وی با تأکید بر اینکه حفظ خط و مشی حاج‌قاسم سلیمانی در منطقه مهم‌ترین وظیفه است، ابراز کرد: سیدالشهدا جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی یک شخص نبوده، بلکه همه مردم و مسئولان وظیفه دارند برای حفظ انقلاب اسلامی در کشور و خارج از مرزها اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی با بیان اینکه جامعه امروز ما و به‌ویژه جوانان ما باید به خصلت‌های شهید سلیمانی توجه کنند، خاطرنشان کرد: شایسته است دولت و ملت در ارائه این حقیقت عظیم تلاش کنند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchi6nzm23nxzd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین