تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

مجاهدین جبهه مقاومت تربیت شده مکتب شهید سلیمانی هستند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مجاهدین جبهه مقاومت تربیت شده مکتب شهید سلیمانی هستند.
مجاهدین جبهه مقاومت تربیت شده مکتب شهید سلیمانی هستند
محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مکتب حاج‌قاسم گفت: مکتب شهید سلیمانی، دنیایی از زوایای مختلف عقیدتی و عملی این مجاهد فی‌سیبل‌الله، سرباز ولایت و سردار سپاه اسلام است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها گمان می‌کردند با شهادت شهید سلیمانی جریان مقاومت برای مقابله با استکبار فرو می‌نشیند و حتی از پس از عملیات طوفان‌الاقصی، یکی از مسئولان کشورهای اروپایی گفته بود، ما گمان می‌کردیم، ماجرا فلسطین و قدس تمام شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: رژیم صهیونیستی در نظر داشت که با تمامی کشورهای اسلامی و عربی وارد رابطه شود که نمونه آن را در سال‌های اخیر شاهد بودیم و بر همین اساس بود که مسئولان اروپایی عنوان کردند ما گمان نمی‌کردیم، جریان قدس و فلسطین پویا و فعال باشند و از خود تحرکی نشان دهند.

وی اظهار کرد: شهادت حاج‌قاسم و خون وی باعث شد در زمینه انتقام‌جویی از آمریکا جنایت‌کار و صهیونیست غاصب شاهد اقدامات گسترده در منطقه باشیم؛ به‌عنوان مثال جریان یمن را ببینید که چگونه قوی شده است و در برابر ابرقدرت‌ها می‌ایستد و با صراحت اعلام می‌کند، من اجازه نمی‌دهم کشتی رژیم صهیونیستی پهلو بگیرد؛ کشوری که در سال‌های اخیر شرایط مناسبی را نداشتند، هم‌اکنون به‌جایی رسیده‌اند که برای رژیم صهیونیستی خط و نشان می‌کشند و ترس بر دل آن‌ها می‌اندازند.

زاهدی تصریح کرد: از سوی دیگر شاهد بودیم جریان جهاد اسلامی در فلسطین، عملیاتی را طراحی می‌‌کند که در تمامی سرزمین‌های اشغالی صدها نفر را به اسارت می‌گیرند و این عملیات در حالی انجام می‌شود که مسئولان رژیم صهیونیستی در خواب بودند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۷ در کمتر از یک روز، چند کشور اسلامی را شکست می‌دهد و وادار به عقب‌نشینی می‌کند؛ اما در نبرد اخیر غزه، رژیم صهیونیستی با یک کشور مواجه نیست بلکه با یک جریان جهانی مجاهد در منطقه مواجه است که هنوز نتوانسته آن‌ها را به زانو در بیاورد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ماهیت رژیم خون‌خوار، آدم‌کُش و کودک‌کُش رژیم صهیونیستی برای تمام کشورها روشن شده است، عنوان کرد: اگرچه بسیاری از کشورها برحسب ظاهر از این رژیم حمایت می‌کنند اما در درون کشورها شاهد برپایی تظاهرات‌هایی علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

وی با بیان اینکه مجاهدین جبهه مقاومت تربیت شده مکتب شهید سلیمانی هستند، خاطرنشان کرد: شاهد بودیم که جنبش حزب‌الله و جریان مقاومت و مبارز چه اقداماتی انجام دادند و نتیجه فعالیت آنان، فرو رفتن رژیم صهیونیستی در گرداب است.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdceev8z7jh8xzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین