تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۵
۰
plusresetminus
تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی از زبان نماینده مجلس شورای اسلامی؛

از تقویت حوزه نظامی تا ارتقا زیرساخت‌ها

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی به تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.
از تقویت حوزه نظامی تا ارتقا زیرساخت‌ها
منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن تبریک فرا رسیدن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فردا راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را در سراسر کشور داریم.

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست، دستاوردهای انقلاب در زمینه انرژی، نظامی، آب، بهداشت، درمان و غیره قابل تحسین است.

وی بیان کرد: ما شاهد خدمات بی‌بدیل نظام در استان کرمان و به‌ویژه جنوب استان بوده‌ایم؛ به‌عنوان مثال دو سال از آغاز فعالیت دولت انقلاب و مردمی آیت‌الله رئیسی می‌گذرد و در شهرستان کهنوج، دانشکده پرستاری راه‌اندازی کرده‌ایم که از بهمن‌ماه امسال شروع به فعالیت کرده است، همچنین بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی در این بیمارستان با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان در حال احداث است، دستگاه ام‌آر‌آی در شهرستان کهنوج راه‌اندازی شده است.

شکراللهی با اشاره به اینکه در زمینه تأمین آب شرب اقدامات خوبی انجام شده است، عنوان کرد: در راستای تقویت و تکمیل محورهای مواصلاتی نیز مسیر جیرفت، کهنوج به رودان روبه اتمام است و اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی برای این پروژه تخصیص پیدا کرده است، جاده فاریاب به محمدآباد جاده حرمک به‌سمت استان فارس و هرمزگان روبه اتمام است، همچنین لاین دوم جاده قلعه گنج به کهنوج در حال کار است و دولت برای آن اعتبار در نظر گرفته است.

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کسب دستاوردهای ملی طی ۴۵ سال گذشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دستاوردهای متعددی در حوزه ارتباطات، پرتاب ماهواره، فناوری‌های موشکی و دفاعی، پهبادی، بهداشت و درمان و غیره داشته‌ایم و در این شرایط عده‌ای مغرض دستاوردهای نظام را زیر سوال می‌برند و منتها این افراد دشمن هستند و یا با دشمنان همکاری می‌کنند، چرا که اقدامات نظام بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه در زمینه گازرسانی شاهد هستیم، کوچک‌ترین روستاهای کشورمان، دارای لوله‌کشی گاز هستند و تا سال آینده تمام روستاها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، گفت: مسئله اینترنت بیشتر روستاها تمام شده است و بنا به اعلام آمار، ۸۰ درصد روستاها به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند و ۲۰ درصد باقی ‌مانده نیز از این خدمت بزرگ نظام برخوردار خواهند شد.

شکراللهی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه تحریم ظالمانه هستیم، منتها خدمات بسیار توسط نظام و انقلاب برای خدمت‌رسانی به ملت انجام شده است.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchvwnz-23nxzd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین