تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۹
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان تشریح کرد:

نقش‌آفرینی سپاه در مقابله با مواضع رژیم صهیونیستی

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه باور نمی‌کرد که ایران توان بالایی دارد و سپاه پاسداران توان دفاعی بالایی دارد.
نقش‌آفرینی سپاه در مقابله با مواضع رژیم صهیونیستی
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس توان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتکارات امام خمینی(ره) برای دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و بر همین اساس اصلی‌ترین رسالتش، دفاع از انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌هاست.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با اشاره اینکه کشورمان از ایتدای شکل‌گیری همواره در معرض تهدیدات دشمنان قرار گرفته است، عنوان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی دشمن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان است، رژیمی که سرزمین‌های مسلمانان را اشغال کرده و همواره با ایجاد شهرک‌ها، غصب سرزمین مسلمانان، دستگیری و زندانی کردن مسلمانان، اقدام به جنایات متعدد کرده است.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی بعد از انجام جنایات متعدد در غزه، کشتار زنان، کودکان، مردان بی‌گناه این سرزمین، از بین بردن زیرساخت‌های غزه و سایر اقدامات، آنچه که می‌خواستد و در تلاش بود به‌دست نیاورند و تنها هیمنه این رژیم منحوس با انجام عملیات طوفان الأقصی شکسته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین توان تصریح کرد: جهانیان نسبت‌به جنایات ددمنشانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی حساسیت و واکنش فراوانی نشان دادند و به‌شدت این رژیم را تحت فشار قرار دادند تا دست از اقدامات خود بردارد؛ اما این رژیم دست از جنایات وحشیانه خود برنداشت چرا که اگر این اقدام را انجام می‌داد، رسوایی بسیار بالایی برای آن‌ها به‌بار می‌آمد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی برای اینکه اذهان جهانیان را منحرف کند، کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را مورد حمله قرار داد و سرداران رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما را به‌شهادت رساند.

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی هیچ‌گاه باور نمی‌کرد که جمهوری اسلامی ایران توان بالایی دارد و نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن‌قدر قدرتمند باشند که بتوانند چنین اقدامی انجام دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین توان تصریح کرد: شجاعت سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حملات موشکی به رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در پیگیری فرامین رهبر معظم انقلاب بود و با این اقدام سپاه پاسداران، ضرب‌شصت خود را نشان داد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان اظهار کرد: اقدام سپاه در این برهه، بازدارندگی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد و با این اقدام هیچ کشوری جرأت نخواهد کرد به خاک ما حمله کند.

وی خاطرنشان کرد: از همه اقدامات سرداران سپاه انقلاب اسلامی و نیروهای سپاه که خالصانه، عاشقانه برای نظام و انقلاب اسلامی جانشان را فدا می‌کنند و در عرصه‌های مختلف بی‌ادعا از انقلاب مردم دفاع می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcjxyevouqexiz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین