تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹
۰
plusresetminus
امام جمعه شهرستان بم گفت: ملت ایران با مشارکت حداکثری خود در انتخابات باعث عزت و غرور خواهند شد.
افزایش عزت و غرور ملی با افزایش مشارکت مردم در انتخابات
حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم دانشی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه با تأکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: علی‌رغم مشکلاتی که در کشور وجود دارد اما حقیقتا پیشرفت‌های بسیار چشمگیر و خیره‌کننده‌ای در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم و دستاوردهای ایران اسلامی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

امام جمعه شهرستان بم با اشاره به اینکه دشمن را ببینید که کجا بوده و الان کجاست و ما کجا بودیم و الان کجا هستیم، عنوان کرد: عزتی که هم‌اکنون ملت ما از آن برخوردار است، در گذشته سابقه نداشته است و دشمنان ما در دوران پیش از پیروزی انقلاب در چه جایگاهی بودند و امروز آبرویی در دنیا ندارند و قدرت آنان کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نشان دادند که از شعور بالای سیاسی برخوردارند و علی‌رغم مشکلات متعدد، اما پای نظام خود هستند و همچنین برخلاف گلایه‌های به‌جا از برخی از مسئولان، اما آن‌جایی که بحث نظام، ولایت و رهبری مطرح باشد، کم نمی‌گذارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی با اشاره به حضور پرشور مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ابراز کرد: این حضور دست گرمی برای مهم‌ترین رویداد پیش‌رو انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری بود.

امام جمعه شهرستان بم اظهار کرد: ملت ایران با مشارکت حداکثری خود در انتخابات باعث عزت و غرور خواهند شد و مردم متوجه خواهند شد که چه کسانی به‌دنبال دلسرد کردن مردم هستند و می‌خواهند این انتخابات را کم‌رونق برگزار کنند.

وی گفت: هر فردی که دلسرد و نسبت به برخی افراد و جایگاه‌ها بدبین باشد، به این مهم فکر کند که چه کسانی عزت ما را نمی‌خواهند و با ما دشمنی می‌کنند و کدام کشورها هستند که می‌خواهند انتخابات ما برگزار نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی خاطرنشان کرد: ما باید مشارکت حداکثری داشته باشیم و در این زمینه بسیار امیدوار هستم چرا که مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه رویکرد و خواسته خود را نشان دادند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcfe1dyew6dmya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین