تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
۰
plusresetminus
دارنده مدال طلا مسابقات پاراآسیایی هانگژو در چین تأکید کرد:

پیشرفت کشور در سایه حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات

دارنده مدال طلا مسابقات پاراآسیایی هانگژو در چین گفت: پیشنهادم به آحاد ملت ایران و به‌ویژه رأی اولی‌ها این است که در انتخابات شرکت کنند و این مهم را بدانند که این انتخاب و حضور باعث می‌شود که کشور ما در تمامی عرصه‌ها پیشرفت کند.
پیشرفت کشور در سایه حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات
 سعید افروز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: اگر همه مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه شرکت کنند و باتوجه‌به شناختی که از کاندیدهای خود دارند، نامزد و داوطلب اصلح را انتخاب کنند، مطمئنا مجلس شورای اسلامی قوی را خواهیم داشت و به‌تبع آن می‌توانیم مشکلاتی که در عرصه‌های مختلف کشور وجود دارد را حل کنیم و شرایط معیشتی و اقتصادی ملت شریف ایران بهتر خواهد شد.

دارنده مدال طلا مسابقات پاراآسیایی هانگژو در چین ادامه داد: ما باید کسانی را انتخاب کنیم که بتوانند کشور را به‌خوبی اداره کنند و به‌سمت پیشرفت و توسعه سوق دهند.

دارنده مدال طلا مسابقات جهانی فرانسه ابراز کرد: اگر در این آوردگاه بسیار مهم انتخابات شرکت نکنیم، ممکن است افرادی برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که شاید آگاهی نسبت به شرایط کشور، استان و شهرستان خود نداشه باشند و این مسئله ممکن است باعث شود که شرایط بدتر گردد.

دارنده مدال طلا مسابقات جهانی گرند پری‌مراکش تأکید کرد: حضور حداکثری ملت شریف ایران در انتخابات ۱۱ اسفندماه تودهنی محکمی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این حضور موجب می‌شود که کشور از اقدامات دشمن همچون تحریم‌های اقتصادی در امان باشد؛ چراکه زمانی که دشمن حضور پرشور مردم را در صحنه می‌بیند که به‌درستی انتخاب می‌کنند، سرجای خود خواهد نشست و در عرصه‌های مختلف کمتر به ملت ایران اسلامی فشار تحمیل خواهد کرد.

افروز با تأکید بر اینکه به‌عنوان یک ایرانی و فردی که در کشور ایران اسلامی زندگی می‌کنم، حتما در انتخابات شرکت خواهم کرد، خاطرنشان کرد: پیشنهادم به آحاد ملت ایران و به‌ویژه رأی اولی‌ها این است که در انتخابات شرکت و با بینش و فکر باز، نماینده اصلح خود را انتخاب کنند و این مهم را بدانند که این انتخاب و حضور باعث می‌شود که کشور ما در تمامی عرصه‌های پیشرفت کند و مطمئنا شرایط امیدآفرینی برای ایران اسلامی به‌وجود خواهد آمد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcgty9qzak9wx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین