تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۴
۰
plusresetminus
پرچم‌دار کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶:

با حضور حداکثری در انتخابات ولایت‌مداری خود را به‌منصه ظهور می‌رسانیم

پرچم‌دار کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ گفت: با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ولایت‌مداری خود را به‌منصه ظهور می‌رسانیم.
با حضور حداکثری در انتخابات ولایت‌مداری خود را به‌منصه ظهور می‌رسانیم
عشرت کردستانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: ملت ایران اسلامی، با تمام ناملایمات، فشارهای اقتصادی و سایر مسائل اما همواره بصیرت و آگاهی داشته‌ و به‌موقع تشخیص داده‌اند و امنیت و اقتدار کشور خود را قربانی دیگر مسائل نکرده‌اند.

پرچم‌دار کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ با تأکید بر اینکه انتخابات دارای حساسیت بالایی است، عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه سلایق سیاسی متفاوتی در کشور وجود دارد و در انتخابات، تمامی نگاه‌ها به‌سمت کشور ماست؛ چراکه این انتخابات بر شرایط منطقه و خاورمیانه اثرگذار است.

وی با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و فلسطین بیان کرد: انتخابات پیش‌رو بسیار سرنوشت‌ساز است و چشم مردم غزه و فلسطین به کشور ماست، زمانی که پشتوانه مردمی، ملت ایران باشد، اطمینان و قوت قلبی در کشورهای مسلمان ایجاد می‌شود.

کردستانی با بیان اینکه ملت ایران در عرصه‌های مختلف ورزشی، هنری و غیره دارای اعتباراتی هستند و ما می‌توانیم شور انتخاباتی و فرمایش رهبر معظم انقلاب را اجابت کنیم، ابراز کرد: اولین مسئله‌ای که در مسئله انتخابات مهم است، این است که در این عرصه حضور حداکثری داشته باشیم و فعالین عرصه‌های مختلف وظیفه‌شان در انتخابات سنگین‌تر است.

پرچم‌دار کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ تأکید کرد: انتخاب اصلح باید مدنظر قرار بگیرد که در این زمینه رهبر معظم انقلاب ملاک‌های مورد نظر را بیان کرده‌اند؛ بنابراین باید آن ملاک‌ها را در نظر بگیریم و اگر در خصوص کاندید مورد نظر این شاخصه‌ها رضایت‌بخش بود، آن فرد را انتخاب کنیم.

وی اظهار کرد: برای ایران اسلامی و فرزندان خود باید انتخاب اصلح رقم داشته باشیم تا بتوانیم آینده بهتری را رقم بزنیم تا ایده‌های نو وارد مجلس شوند و در بزنگاه‌های مختلف در کشورمان اقدامات مقتضی انجام شود.

کردستانی گفت: با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات به رهبرمان لیبک خواهیم گفت و ولایت‌مداری و گوش به‌فرمان ولایت بودن خود را به‌منصه ظهور می‌رسانیم.

پرچم‌دار کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ با بیان اینکه دشمن با تبلیغات خود سعی دارد ناامیدی را در کشورمان اشاعه دهد، افزود: در کنار مشکلاتی که در کشور داریم اما ظرفیت‌های بسیار خوبی در ایران اسلامی وجود دارد و ما می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها مشکلات خود را حل کنیم و انرژی بهتری به کشور و انقلاب‌مان تزریق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به‌پاس‌داشت خون شهدا ان‌شاءالله حضور حداکثری در انتخابات خواهیم داشت و با این حضور، انتقام سختی از کسانی که امنیت ما را نشانه گرفته‌اند، خواهیم گرفت.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdccmoqs12bq1i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین