تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان گفت: مشارکت بالای ملت ایران در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و نظام سلطه است.
مشارکت بالا در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است
محمد پساوند در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با بیان اینکه مقام معظم رهبری راهبردهای چهارگانه انتخابات را عنوان کردند که این مسائل، راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: رهبر معظم انقلاب در زمینه مشارکت بالا بسیار تأکید دارند و دلیل این امر این است که مشارکت بالا رابطه مستقیمی با امنیت دارد و هر چه مشارکت بالاتر باشد، امنیت در کشور بالا خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان ادامه داد: اگر خدایی نکرده مشارکت کاهش پیدا کند، قطعا و مطمئنا دشمن طمع خواهد کرد تا امنیت ما به‌خطر بیاندازد و همچنین مشارکت با مسائل اقتصادی رابطه مستقیمی دارد، بنابراین هرچه مشارکت بالاتر باشد، قطعا ما در مسائل اقتصادی حرف برای گفتن خواهیم داشت و چنانچه خدایی نکرده در انتخابات مشارکت پایین داشته باشیم، دشمن در این زمینه تحریم‌ها را علیه ما بیشتر خواهد کرد.

وی بیان کرد: مشارکت بالا رابطه مستقیمی با مسئله اقتدار دارد، هر چه مشارکت بالاتر باشد، ایران قوی‌تری را داریم؛ بنابراین وظیفه‌ای که ما در زمینه جهاد تبیین داریم، تشویق و ترغیب عموم مردم‌ برای مشارکت بالاست.

پساوند با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» طی روزهای گذشته در شهرستان رفسنجان با محوریت انتخابات و با بیان اینکه این رویداد به‌منظور تشویق مردم برای مشارکت حداکثری برگزار شد، اظهار کرد: راهبرد دشمن این است که انتخابات برگزار نشود و اگر برگزار شد، بی‌رونق باشد و یا اگر برگزار شد، به لیستی که آنان ارائه می‌دهند، رأی دهند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان تأکید کرد: مشارکت بالای ملت ایران در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و نظام سلطه است و ان‌شاءالله همه مردم حضور پررنگ و بالایی در انتخابات خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور رأی اولی‌ها در انتخابات پیش‌رو خاطرنشان کرد: رأی اولی‌ها به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و حق انتخاب و مشارکت در سرنوشت کشور خود دارند و باید این مهم را قدر بدانند؛ چراکه دشمنان در تبلیغات خود به گونه‌ای مطالب خود را ارائه می‌دهند که رأی، رأی اولی‌ها بی‌اثر است.

انتهای خبر/م

  https://armanekerman.ir/vdchqwnz623nxid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین