تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات این پیام مهم را به دشمنان خواهند داد که ملت ایران، همچنان پای اسلام، انقلاب و دفاع از ارزش‎‌های کشور و شهدا هستند.
حضور در انتخابات نشان از وفاداری ملت به انقلاب است
حسین اکبری فرد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به انتخابات پیش‌رو و با تأکید بر اینکه مشارکت و حضور در انتخابات برای هر شخص حق است، گفت: جامعه ما نیاز دارد که تصمیم‌گیران و قانون‌گذاران نقش مهم و اساسی داشته باشند و کشورهایی که به این صورت به مردم اعتماد می‌کنند و این فرصت به آنان داده می‌شود که در برای آینده خود مشارکت داشته باشند، جز کشورهای پیشرفته محسوب می‌شوند.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: دانشجویان و دانشگاهیان قشر نخبه و از دل جامعه هستند که با افزایش آموزش و دانش خود به کشور کمک می‌کنند و قشر تأثیرگذاری هستند؛ دانشگاهیان قشری هستند که نگاه جامعه هم به بررسی‌های آنان است؛ چراکه این قشر قدرت و امکانات بیشتری برای بررسی مسائل کشور و کسانی که اصلح هستند، دارند.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: سایر افراد شاید این فرصت را نداشته باشند که بررسی‌های دقیق و واقعی‌تر را انجام دهند؛ اما قشر فرهیخته دانشگاهی باتوجه‌به اینکه در جامعه تأثیرگذار است، می‌تواند بررسی‌های لازم را انجام دهد.

اکبری‌فرد ابراز کرد: شرکت در انتخابات می‌تواند آینده بهتری را برای کشور رقم بزند؛ بنابراین باید اقشار مختلف جامعه به این مهم توجه داشته باشند و در این عرصه عمومی، مهم، تعیین‌کننده و ملی مشارکت کنند.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با تأکید بر اینکه امیدواریم همگان با بررسی دقیق داوطلبین و کاندیدهای انتخابات، افراد اصلح را انتخاب کنند، اظهار کرد: ملت عزیز ایران، آثار عدم حضور را بررسی کنند و بر اساس آن هوشمندانه در راستای آینده بهتر و منافع ملی تصمیم بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات این پیام مهم را به دشمنان خواهند داد که ملت ایران اسلامی، همچنان پای اسلام، انقلاب و دفاع از ارزش‎‌های کشور و شهدا هستند و این پیام بسیار مهم است که ملت شریف ایران اسلامی با حضور حداکثری در صحنه می‌توانند نشان دهند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcaoon6o49neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین