تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۴
۰
plusresetminus
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تشریح کرد:

اعلام آخرین جزئیات انتخابات در پهناورترین استان کشور

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در گفتگویی آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه را تشریح کرد.
اعلام آخرین جزئیات انتخابات در پهناورترین استان کشور
رحمان جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: در کل استان کرمان، ۲ هزار و ۴۳۸ شعبه اخذ رأی داریم که از این تعداد هزار و ۴۷۷ شعبه ثابت، ۹۶۰ شعبه سیار و ۹۲ شعبه برای مناطق صعب‌العبور داریم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: بیشترین شعب اخذ رأی مربوط به حوزه انتخابیه کرمان و راور با ۴۶۸ صندوق و کمترین شعب اخذ رأی مربوط به حوزه انتخابیه گنبکی با ۲۵ شعبه اخذ رأی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۵۳۵ نفر در سطح استان واجدالشرایط رأی دادن هستند، عنوان کرد: از تعداد یاد شده یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۳۰۷ نفر مرد و یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۲۲۸ نفر آن‌ها زن و تعداد رأی اولی‌های استان ۱۲۲ هزار و ۱۱۰ نفر هستند.

وی تأکید کرد: رقابت و تنور انتخابات در سطح استان کرمان به‌شدت گرم است و از تمام سلیقه‌ها و جریانات سیاسی، کاندیدا در تمام حوزه‌های انتخابیه وجود دارد.

جلالی با بیان اینکه صبح فردا ساعت ۸:۰۰ فرایند تبلیغات به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: فضای پرشور و بانشاطی در سطح استان برقرار است و حتما مردم با حضور دشمن‌شکن خود بار دیگر برگ زرینی در تاریخ کرمان ثبت خواهند کرد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdch-wnzq23nxkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین