تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۳
۰
plusresetminus
امام جمعه شهرستان جازموریان تأکید کرد:

بیمه شدن نظام با حضور حداکثری در انتخابات

امام جمعه شهرستان جازموریان گفت: مشارکت حداکثری کشور را در عرصه‌های مختلف بیمه می‌کند.
بیمه شدن نظام با حضور حداکثری در انتخابات
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: انتخابات، یکی از مسائل مهمی است که در این ایام برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شاخص و تعیین‌کننده است.

امام جمعه شهرستان جازموریان ادامه داد: انتخابات دارای دو مقوله است، یک مقوله مشارکت حداکثری مردم است که این مهم می‌تواند پشتوانه خوبی برای نظام اسلامی، دولت و ملت باشد، از این جهت که مشارکت حداکثری کشور را چهار سال در عرصه‌های مختلف معیشت، امنیت، فرهنگ، اقتصاد، سیاسی، دیپلماسی و غیره بیمه می‌کند و موجب خواهد شد که این نظام به نقطه آرامش و امنیت برسد.

وی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث می‌شود که نظام، دولت و ملت با اطمینان خاطر و آرامش بیشتری برای پیاده‌سازی آرمان‌ها و اهداف‌های نظام حرکت کنند و از سوی دیگر مشارکت حداکثری در انتخابات موجب خواهد شد که امنیت ملی، اقتصادی، فرهنگی و غیره با پشتوانه مردم تقویت شود، همچنین مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات موجب می‌شود که نظام به سمت آرمان‌های امامین انقلاب حرکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در خصوص شاخصه‌های انتخاب فرد اصلح ابراز کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که کارآمد، مدیر و کاربلد باشد، فردی که در عرصه اجرا و طراحی قوانین برای جامعه و ملت ایران اسلامی زبده و زبانزد خاص و عام باشد.

امام جمعه شهرستان جازموریان اظهار کرد: فرد اصلح کسی است که بر قوانین در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی خارجی و غیره تسلط داشته باشد، همچنین نگاه آن فرد مطابق با آرمان‌های امامین انقلاب باشد.

وی با تأکید بر اینکه کاندیدا اصلح باید مردم‌دار و مردم محور باشد، تصریح کرد: این فرد باید در هر صورت در کنار مردم باشد و زبان حال مردم را بشنود و مشکلات آنان را به مسئولان در سطوح مختلف مخابره کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه اعتقاد به نخبگان، تفکرات جوانان و مدیریت آنان مهم‌ترین مسئله‌ای است که نمایندگان مجلس و فرد اصلح در حوزه کاری خود باید داشته باشد، خاطرنشان کرد: نماینده اصلح شخصیتی است که در هر حال، زمان و مکانی در کنار نظام و انقلاب باشد و به‌دنبال طراحی قوانینی باشد که در همه عرصه‌ها برای ملت راهگشا خواهد بود.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcjohevauqetxz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین