تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۶
۰
plusresetminus
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان:

نمایندگان با عملکرد انقلابی پاسخ مشارکت مردم را بدهند

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان گفت: نماینده جهادی و انقلابی باید بعد از جلب اعتماد ملت و منتخب شدن تنها به فکر حل مشکلات جامعه و کشور باشد.
نمایندگان با عملکرد انقلابی پاسخ مشارکت مردم را بدهند
احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ در خصوص مشارکت حداکثری ملت در انتخابات اخیر، گفت: آنچه که در انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، درصد مشارکت بالای ملت است که ملت غیور و با بصیرت ما با این حضور چشمگیر باری دیگر به درخواست رهبری معظم لبیک گفتند و نفوذیان داخلی و دشمنان خارجی را نا امید کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ضمن تشکر از حضور پر شور و شعور ملت بیدار ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای افزود: انتخابات سوای از همه مزیت‌هایی که برای توسعه و پیشبرد اهداف جامعه دارد، مهم‌ترین کار و تاثیرش، سنجش مشارکت عمومی و محک میزان رضایت مردم از حکومت موجود است؛ لذا مردم ولایت‌مدار کشورمان علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی، اجاره‌نشینی، بیکاری، تورم و... اما با حضور پر شور خود به کسانی که منتظر سقوط این نظام و ولایت بوده و هستند، ثابت کردند که همواره پای اعتقادات‌ خود، نظام و ولایت با وجود همه مشکلات می‌ایستند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری ملت، مهم‌ترین عامل شکست بیگانگان است، بیان کرد: ملت همیشه بیدار ما در این انتخابات که بسیار حساس بود با دعوت از دوستان و نزدیکان خود، سوای هر گونه سلیقه سیاسی و مجاب کردن دیگران به این دلیل که رای دادن، حق و وظیفه قانونی و شرعی ما برای ساختن ایرانی سربلند و مقتدر و شکست دشمنان است، انتخاباتی پر شور و مثال‌زدنی را رقم زدند؛ لذا این ملت امتحان خودشان را در برهه‌های حساس نظام داده‌اند و ثابت کرده‌اند که با وجود همه مشکلات سرباز و گوش به فرمان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای بوده و هستند.

مقدم ادامه داد: ملت ما، مردم بسیار فهمیده و قدرشناسی هستند؛لذا بر نمایندگان ملت در مجلس واجب است که هر چه سریع‌تر با تلاش جهادی و خستگی‌ناپذیر مطالبات این مردم را برآورده کرده و مشکلات آن‌ها را نیز برطرف کنند زیرا این مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند و مسئولان نیز مدیون مردم و خون شهدا هستند و کمترین کم کاری و تعللی در حق این مردم جایز نیست.

وی اذعان کرد: مشارکت ملی مردم کشورمان، الگویی بی‌مثال برای سایر مردم تحت سلطه و استعمار جهان است؛ بنابراین اگر ملتی به فکر سرنوشت خود نباشد دشمنان حتما برای چپاول این ملت برنامه‌ها و توطئه‌ها خواهند داشت؛ لذا امنیت، اقتدار و پیشرفت کنونی کشورمان را مدیون مردم انقلابی و ولایی همیشه در صحنه و آتش به اختیار ایران اسلامی هستیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم نشان‌دهنده اقتدار ملی است، اذعان کرد: مشارکت بالای ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان سبب شد تا چشم دشمنان به‌ویژه آمریکا جنایت‌کار و اسرائیل توطئه‌گر و غاصب کور شود و بدانند که مردم ما تا پای جان پشت این نظام و ولایت ایستاده‌اند.

مقدم خطاب به نمایندگان منتخب مردم تصریح کرد: نماینده ولایی، جهادی، انقلابی و کارآمد باید بعد از جلب اعتماد ملت و منتخب شدن تنها به فکر حل مشکلات جامعه و کشور باشد و به جایگاه و مسند خود دل نبندد و رای مردم را در نزد خود امانتی بزرگی بداند و این امانت بزرگ را فقط با گره‌گشایی از مشکلات مردم و رسیدگی به مطالبات رهبری معظم و ملت ادا کند و انقلابی و مردمی بودن را نه در شعار بلکه در عمل محقق کند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با اشاره به اینکه علاج دردهای مزمن کشور، مشارکت عمومی ملت و وفای به عهد مسئولان است، خاطر نشان کرد: ملت ما مردم کم توقع و راضی هستند و فقط پاک‌دستی و عملگرایی نمایندگان را می‌خواهند لذا مردم دین خود را به شهدا، انقلاب و رهبر معظم انقلاب با حضور و انتخاب اصلح ادا کردند و حالا نوبت نمایندگان مرم است که با عمل‌گرایی و شفاف‌سازی عملکرد خود دین مردم را ادا کنند و لازم است نمایندگان پاداش این حضور و مشارکت بالای مردم کشورمان را با کارآمدی و تحقق شعارهای انتخاباتی خود را بدهند؛ چراکه رضایت مردم، بزرگ‌ترین پشتوانه مسئولان است.

اسما سالاری

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchvwnzv23nxqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین