تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۴
۰
plusresetminus
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

سال ۱۴۰۲ سال تلاش و پرکاری برای مسئولان بود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: سال ۱۴۰۲ را سال تلاش و کوشش مسئولان بود.
سال ۱۴۰۲ سال تلاش و پرکاری برای مسئولان بود
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ در خصوص فعالیت‌های انجام شده در کشور در سال جاری، با بیان اینکه سال ۱۴۰۲، سال پرتلاش، پرکار و پرزحمتی برای مسئولان بود، گفت: مسئولان در این سال، خدمات زیادی را انجام دادند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت آیت‌الله رئیسی، دولت پرکاری است؛ دولتی که طی دو سال و نیم گذشته، ۶۰ سفر استانی انجام داده که از این تعداد، چهار سفر به استان کرمان داشته است.

وی بیان کرد: دولت توانست یارانه‌ها را بعد از ۲۰ سال توقف، ۱۰ برابر کند، در کنار کاهش سه ماه مدت سربازی، افزایش حقوق را برای این قشر داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی افزود: با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، ۳۷ درصد افزایش حقوق انجام شد همچنین در زمینه همسان‌سازی حقوق ۵۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال در نظر گرفته شده است و از سوی دیگر برای کارگران ۱۰۰ درصد افزایش حقوق داشته‌ایم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پوشش بیمه‌ای رایگان ۱۲ میلیون نفر، اضافه شدن ۱۷ هزار تخت بیمارستانی، رفع تنش آبی در استان‌های خوزستان، همدان، سنندج، اصفهان، کرمان و غیره از دیگر خدمات دولت در سال ۱۴۰۲ است.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ را سال تلاش و کوشش مسئولان و سال تلاش دشمنان برای پنهان کردن خدمات جمهوری اسلامی ایران می‌دانم که در این بین توده مردم ما خوب هستند اما خواص متأسفانه این مسائل را نمی‌بینند که در این زمینه بنا به تأکید رهبر فرزانه انقلاب جهاد تبیین باید انجام دهیم.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcgty9qnak9wu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین