تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴
۰
plusresetminus
نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اولویت‌هایی که برای حوزه انتخابیه خود در نظر گرفته است، را تشریح کرد.
اولویت‌های نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار مجلس چیست؟
احمد انارکی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: از مردم کشور، استان کرمان و به‌ویژه مردم دو شهرستان رفسنجان و انار تشکر ویژه دارم که با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، فرمایش رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولین مسئله مربوط به حوزه انتخابیه رفسنجان و انار که در نظر دارم، موضوعات اقتصادی است، عنوان کرد: مسئله اشتغال، گریبان‌گیر جامعه است و منطقه ما از این قاعده، مستثنی نیست.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکارهای کوچک باید اقداماتی مورد نیاز انجام شود، ابراز کرد: امروزه درآمد ۲۰ درصد کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه کارآفرینی و کسب‌وکارهای کوچک است و در کشورمان شاید چهار درصد در این زمینه درآمد داشته باشیم که این میزان را می‌توانیم افزایش دهیم.

انارکی‌محمدی بیان کرد: از دیگر موضوعاتی که مدنظر قرار داده‌ایم، توجه‌به زیرساخت‌های مورد نیاز استان است، به‌عنوان مثال باتوجه‌به اینکه ۴۵ درصد معادن کشور در حوزه استان واقع شده است، برای ترانزیت تولیدات، باید به حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای توجه داشته باشیم.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توجه به مسئله تأمین آب شرب و صنعت را از دیگر موضوعات مورد تأکید برشمرد و اظهار کرد: مقوله رفع موانع تولید از دیگر موضوعاتی است که برای دو شهرستان رفسنجان و انار در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد محصول پسته دو شهرستان رفسنجان و انار صادراتی است، خاطرنشان کرد: افزایش تولید این محصول، رفع مشکلات تولید، تأمین آب کشاورزی، استفاده از روش‌های نوین آبیاری و غیره جزو اولویت‌هایی است که دو شهرستان رفسنجان و انار در نظر داریم که در این زمینه دستگاه‌های متعدد وزارت اقتصاد، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت امور خارجه و غیره باید کمک کنند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcjmhevmuqetaz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین