تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۴
۰
plusresetminus
نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس تأکید کرد:

موفقیت در عرصه اقتصادی و تولید با مشارکت مردم

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: باتوجه به عنوان سال اگر دولت کار را به مردم واگذار کند، قطعاً در مباحث تولید، اقتصادی، بیکاری و غیره موفق خواهیم بود.
موفقیت در عرصه اقتصادی و تولید با مشارکت مردم
منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و تقارن آغاز سال با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن گفت: مقام معظم رهبری چندین سال متوالی است که عنوان سال‌ها را در راستای مسائل اقتصادی و تولید نام‌گذاری می‌کنند.

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب عنوان سال ۱۴۰۳ را «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کرده‌اند، اظهار کرد: هرجا که مردم حضور داشته باشند، موفقیت وجود دارد، حضور مردم در عرصه جهش تولید و مشارکت آن‌ها در این زمینه می‌تواند در زمینه اقتصاد کشور تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: اگر اقتصاد مردمی باشد، اقتصاد موفقی است وگرنه اقتصاد اگر متعلق به یک بخش و قشر خاص باشد، کشور موفق نخواهد بود؛ بنابراین رهبر معظم انقلاب، عنوان امسال را با درایت و دوراندیشی نام‌گذاری کردند.

شکراللهی با تأکید بر اینکه هرجا مردم حضور پررنگ داشته‌اند، ما موفق بوده‌ایم، اظهار کرد: باتوجه به عنوان سال اگر دولت کار را به مردم واگذار کند، قطعاً در مباحث تولید، اقتصادی، بیکاری و غیره موفق خواهیم بود، چراکه مردم عادلانه و با انصاف حرکت و اقدام می‌کنند.

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای تبیین شعار سال قوای سه‌گانه باید نظارت کنند، خاطرنشان کرد: در زمینه تولید نیز کارخانه‌ها، امتیازات را به مردم واگذار کنند، به این معنی که به‌صورت مشارکتی کار انجام شود نه اینکه این امتیاز در اختیار فرد و شخص خاصی قرار گیرد.

انتهای خبر/م

  https://armanekerman.ir/vdcdsn0ffyt0sn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین