تاریخ انتشار :شنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان:

توجه به اقتصاد سبب رضایت ملی و اقتدار جهانی می‌شود

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان گفت: تولید کلید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور و راهی برای خودکفایی و عزتمندی ایران است.
توجه به اقتصاد سبب رضایت ملی و اقتدار جهانی می‌شود
احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با تبریک تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، در رابطه با بیانات حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و شعار سال، گفت: انتخاب هر ساله شعار سال از سوی معظم‌له نشان از اشراف کامل ایشان به اهم مشکلات و ریشه‌یابی نقاط ضعف جامعه و همچنین شناخت اولویت‌سنجی امور مهم کشور برای دست‌یابی به قدرت و پیشرفت هر چه بیشتر در جهان را دارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان عنوان کرد: عمدتاً شعار هر سال با محوریت مسائل مربوط به امور اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، عدالت اجتماعی و خصوصاً مسائل مربوط به معیشت مردم بیشترین فراوانی را در میان نام‌گذاری‌های سالیانه از سوی مقام معظم رهبری را دارد که این خود بیانگر توجه ایشان به امور اقتصادی و وضع زندگی مردم است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه شعار سال ۱۴۰۲ به فرموده حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به‌قدر مطلوب انجام گرفته است، ولی باید همچنان ادامه پیدا کند، افزود: اقتصاد؛ نقطه ضعف اصلی کشور است و رشد تولید ملی نیز گره‌گشای مشکلات اقتصادی است لذا «جهش تولید با مشارکت مردم» مطالبه اصلی رهبری از مردم و مسئولان است و باید ملت با اتحاد هر چه بیشتر در کنار همت مسئولان این مطالبه مهم معظم‌له را عملی کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مسئولان و ملت غیور ما باید هر سال برای رونق تولید و مهار تورم تلاش کنند؛ چراکه این شعار فقط در یک‌سال محقق نمی‌شود و دائماً باید به آن پرداخته شود که در این صورت همه اهداف بعدی که شامل پیشرفت کشور، بهبود سیاست داخلی و خارجی، کاهش گرانی‌ها و تورم و در نتیجه افزایش رضایت مردمی و بهبود وضعیت معیشتی ملت می‌شود، به‌دست می‌آید.

مقدم با بیان اینکه به فرموده حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای « برای تولید داخلی باید تعصب داشته باشیم» عنوان کرد: صحبت کردن دائم از گرانی و مشکلات اقتصادی و تورم درست نیست هر چند این مشکلات وجود دارند اما باید ملت همیشه در صحنه در کنار مسئولان، با امید و همت انقلابی و بسیجی و همچنین اتحاد و مشارکت هر چه بیشتر سبب افزایش و جهش تولید ملی و در نتیجه کاهش تورم و بهبود مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج عمومی، گره‌گشای بحران‌های داخلی، خارجی و منطقه‌ای کشورمان بوده و هست، ادامه داد: نام‌گذاری و اختصاص چندباره شعار سال به مبحث تولید بیانگر این موضوع است یعنی اگر چه کارهایی در این راستا صورت گرفته‌ اما کافی نبوده است لذا باید تلاش و کار بیشتری برای تحقق رونق و جهش ملی و خودکفایی صورت بگیرد.

وی ضمن اشاره به اینکه امید‌سازی و شکوفایی امید، سبب جلوتر از نقشه دشمن حرکت کردن و مطالبه مهم و همیشگی رهبری عظیم‌الشان است، تاکید کرد: منفی‌بافی، ناامید کردن مردم و بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور کار دشمن است؛ لذا حفظ و تقویت وحدت ملی و امید داشتن، دو خواسته مهم رهبر معظم انقلاب از مردم و خصوصاً مسئولان است و تفاوت سلیقه‌های سیاسی و اختلاف نظرها نباید سبب اختلاف‌افکنی و حذف و تضعیف اتحاد ملی شود.

مقدم اظهار کرد: به فرموده معظم‌له شعار سال، راهبرد اساسی کشور است که متوجه مسؤلان و مشارکت مردم است و شعار هر سال برجسته‌تر از شعار سال قبل است که لازم است همه شعارها در کنار هم در دستور عمل قرار بگیرند و حضور جدی آحاد مردم همیشه در صحنه، در حقیقت گسیل بسیج عمومی برای جبران نقاط ضعف اقتصاد کشور است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان بیان کرد: اقتصاد؛ امری بسیار مهم و قابل توجه و پایه همه امور اساسی کشور است و طبق بیانات راه‌گشای مقام معظم رهبری فروپاشی اقتصاد ایران، هدف نهایی دشمن است بنابراین توجه و رسیدگی به این امر سبب رضایت ملی، اقتدار جهانی و سربلندی ایران اسلامی خواهد شد.

وی اذعان کرد: بخشی از پیام نوروزی مقام معظم رهبری متوجه مردم است و بخشی هم متوجه مسؤلان با تحقق و عملی کردن قراردادهای اقتصادی با کشورهای خارجی است همچنین مقام معظم رهبری از سوء استفاده مفسدان از سرمایه‌های مردم و کمی بهره‌وری در کشورمان ابراز ناراحتی کردند که باید به این مهم نیز توجه بیشتری شود.

مقدم با تاکید بر اینکه ملت متحد و بصیر ایران اسلامی، دشمن‌شناس است و فریب اختلاف‌افکنی‌های نفوذی‌های سرسپرده را نمی‌خورد، گفت: امیدآفرینی و امید به آینده، موتور محرک پیشرفت و اقتصاد کشور است زیرا دشمنان با ناامید کردن مردم نقشه‌های شوم خودشان را اجرا می‌کنند و بر همه ما و مسئولان امر واجب است که همیشه عوامل امیدآفرین را که سبب افتخار‌آفرینی و عزت‌نفس ملت می‌شوند را برای خود و مردم یادآوری کنیم تا فریب تبلیغات کاذب اجانب و نفوذی‌ها را نخوریم.

وی با بیان اینکه نابودی آمریکا و رژیم صهیونیست غاصب، پایان ظلم جهانی است، مطرح کرد: مردم غزه، قربانی بارز حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی هستند و راه برون‌رفت از این جنگ نابرابر و نسل‌کشی مردم فلسطین، تقویت جبهه مقاومت و اتحاد جهان اسلام برای نابودی استکبار جهانی است و رژیم صهیونیستی در مخمصه‌ای گیر کرده است که در هر صورت بازنده این جنگ و قتل عام زنان و کودکان بی‌گناه است؛ لذا آمریکا عامل اصلی جنایت غزه و ظلم منطقه است، به‌طوری‌که این شیطان بزرگ منفورتر از قبل در جهان شده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان عنوان کرد: در صورت حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی و باور به توان نیروهای متخصص، جوان و بومی، شاهد شکوفایی در اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم خواهیم بود؛ بنابراین تولید کلید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور و راهی برای خودکفایی و عزتمندی ایران است؛ لذا مسئولان و دولت مردمی باید سیاست‌گذاری عمده بر روی تولید ملی و استفاده حداکثری از مردم در این حماسه اقتصادی کند.

وی توضیح داد: امسال رهبری عظیم‌الشان بروی «مشارکت» مردم تاکید دارند زیرا هر کجا که ملت بابصیرت و متحد وارد صحنه شدند کارها سروسامان گرفت و نتیجه خوبی هم به‌دست آمد؛ لذا مقام معظم رهبری بر این توان بالا و همت جهادی و آتش به‌اختیار بودن مردم پر تلاش کشورمان اشراف کامل دارند و برای همین امسال کار را بیشتر به مشارکت مردم واگذار کردند تا شاهد شکوفایی عینی تولید ملی باشند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: امسال بزرگ‌ترین وظیفه در خصوص تحقق شعار سال بر گردن مردم نهاده شده است و ما ملت صبور و انقلابی باید باری دیگر با حماسه مشارکت خودمان در خصوص اشتغال‌زایی، به‌کارگیری اقتصاد مقاومتی و حمایت، تبلیغ و خرید کالای با کیفیت ایرانی سبب تحقق این شعار بسیار مهم شویم.

اسما سالاری

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcefo8zvjh8xoi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین