تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹
۰
plusresetminus
امام جمعه جیرفت گفت: جهش تولید با مردمی‌سازی اقتصاد و حضور و مشارکت مردم قابل انجام است.
جهش تولید با مردمی‌سازی اقتصاد و حضور و مشارکت مردم
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» گفت: آغاز سال جدید که مصادف است با بهار قرآن مجید به همه مردم ولایت‌مدار شهرستان جیرفت مبارک و خجسته باشد.

امام جمعه جیرفت افزود: سالی که از سوی مقام معظّم رهبری مدظله‌العالی به‌عنوان سال جهش تولید با مردمی‌سازی اقتصاد و حضور و مشارکت مردم نامگذاری شده است، ان‌شاءالله دولتمردان و مسئولان کشور عزیزمان ایران اسلامی در این زمینه بتوانند موفق شوند.

وی بیان کرد: تولید کلید حل همه مشکلات اقتصادی اعم از بیکاری، کاهش پول ملّی و سایر معضلات اقتصادی است و بهترین راه‌حل در این زمینه شناخته شده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تارم عنوان کرد: با استقرار اقداماتی که در راستای شعار سال است و با تلاش بیشتر همه مسئولان این جهش تولید و کارهای اقتصادی بتواند در سفره و زندگی مردم تأثیرگذار باشد.

وی ابراز کرد: سال گذشته ما شاهد حضور مردم در صحنه‌های نهم دی‌ماه، راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و حضور قابل قبول مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه بودیم.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: سال گذشته شاهد اقدامات علمی و پزشکی در زمینه‌های مختلف قرار گرفتیم که پیشرفت خوبی را برای شهرستان جیرفت رقم زده شد.

وی عنوان کرد: خداوند متعال ان‌شاءالله توفیق دهد که در این ماه مبارک رمضان بتوانیم حُرمت این ماه را نگه داریم که حُرمت این ماه حُرمت خداوند تبارک و تعالی و دین است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تارم در ادامه گفت: در ایام نوروز که ایام جشن و شادی است ان‌شاءالله همه سعی کنند که جشن‌ها و شادی‌ها براساس اسلام و دستورات دینی باشند.

وی بیان کرد: در ایام نوروز ضمن دید و بازدید از اقوام و خویشان در شب‌ها و بعد از افطار حُرمت این ماه نگه داشته شود.

انتهای خبر/ امیری

  https://armanekerman.ir/vdcjxyevtuqexyz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما