تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۰
۰
plusresetminus
خواهر سردار شهید مهدی طیاری:

حجاب نشانه سعادت و کمال بانوان است

خواهر سردار شهید مهدی طیاری گفت: حجاب و عفاف نشانه سعادت و کمال بانوان در دنیا و آخرت می‌شود.
حجاب نشانه سعادت و کمال بانوان است
مهری طیاری در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری «راه آرمان»؛ گفت: دین مقدس اسلام رسیدن به سعادت و کمال را مشروط به پذیرش عوامل اصلی و به‌کارگیری دستورات دینی و رعایت پوشش و حجاب اسلامی می‌داند.

خواهر سردار شهید مهدی طیاری افزود: یکی از این عوامل که نشانه ایمان افراد به شمار می‌آید حجاب اسلامی است که حجاب داشتن نشانه عفت و پاکی زنان است.

وی بیان کرد: چنانچه در سوره مبارکه احزاب آمده است که پوشش مناسب برای زنان به شناخته شدن آنها به عفت بهتر است و مورد آزار و اذیت قرار نمی‌گیرند و بی‌حجابی سبب  شکسته شدن حریم خانواده و فسادهای زیاد می‌شود.

طیاری عنوان کرد: دختران جوان هویت دخترانه خود را خوب بشناسند و نگه دارند این که ارزش زن و دختر به عفت و متانت او است و مانند طلای داخل ویترین هستند که طلا فروش حراجش نمی‌کند بر خلاف سبزی فروش است.

خواهر شهید مهدی طیاری مطرح کرد: این که چارلی چاپلین به دخترش می‌نویسد که اسباب بازی دیگران نباش و این که اگر حجاب تو را با ارزش نمی‌کرد و اگر تاثیرگذار نبود این همه برای برداشتن آن خرج نمی‌کردند.

وی ابراز کرد: مسئولان در کنار کارهای فرهنگی اثرگذار مثل همایش‌ها و جواب شبهات حامی همه‌جانبه ناهیان امر‌به‌معروف باشند با بدحجابی چقدر می‌تواند آثار منفی ایجاد کند حتی در زندگی نزدیکان به حفظ حجاب علاقه‌مند می‌شود، رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند حجاب یک ضرورت اسلامی و قرآنی و عقلی است.

طیاری در ادامه تصریح کرد: می‌فرمایند وقتی زن مسلمان با حجابش مثل ورزشکاران وارد صحنه می‌شود نشان می‌دهد چقدر اثرگذار است و هجمه دشمن بی‌نتیجه می‌ماند و عفت زن نشانه حیای او است و طبق روایت هر کسی که حیا ندارد دین هم ندارد پس حیا میوه‌ای دارد مثل عفت و ثمره آن حجاب است.

وی مطرح کرد: در دین مبین اسلام همین بس که محور خلقت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها حاضر نشد مرد نامحرمی را ببیند و دخترش در زمان اسارت که فریاد زد یزید چادر از سر دختران ما برداشتی! در حالی که اطرافیانت حجاب دارند.

انتهای خبر/ امیری

منبع: پایگاه تحلیلی خبری دقیانوس
https://armanekerman.ir/vdcfvxdytw6dj0a.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما