تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
۰
plusresetminus
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

سپاه پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر رژیم ملعون، غاصب و جعلی صهیونیستی، توانست پوشالی بودن این رژیم منحوس را آشکار کند.
سپاه پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را آشکار کرد
حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن گرامیداشت و تبریک دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ فرمان امام راحل گفت: از مبارک‌ترین میوه‌های انقلاب اسلامی، تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شکل‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جهات متعددی برای ملت ایران، انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی، اسلام، منطقه، کشورهای اسلامی، مستضعفان عالم و امت اسلامی مبارک بوده است.

وی ابراز کرد: این نهاد برای انقلاب اسلامی مبارک بوده است، چراکه در همه صحنه‌های مواجه دشمنان انقلاب اسلامی، این نهاد، فدایی و مدافع برای حفظ انقلاب بوده است؛ از مقابله با گروهک‌های جدایی‌طلب ابتدای انقلاب تا دفاع مقدس و هر کاری که در کشور بر زمین مانده بود، سپاه انجام می‌داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی با بیان اینکه در مبارکی کار سپاه نسبت به کشور و انقلاب همین بس که امام راحل فرمودند«اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، اظهار کرد: آنچه که در خصوص عظمت و جایگاه سپاه عنوان می‌کنیم، به‌این معنی نیست که از سایر نیروهای مسلح فداکار و عزت‌آفرین که مدافع کشور هستند، غافل هستیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: منطقه غرب آسیا به‌برکت حضور برون‌مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عزت‌آفرین شده است. در برابر خواسته‌ها و نقشه‌های دشمن ایستاده است و در برابر گروهک‌های ساخته و پرداخته مستکبران که در تلاش بودند آبروی اسلام و امت اسلامی را ببرند، سپاه قدس که مولود سپاه پاسداران است، ایستاده و آن‌ها را متلاش کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر رژیم ملعون، غاصب و جعلی صهیونیستی، توانست پوشالی بودن این رژیم منحوس را آشکار کند. سپاه توانست ضربه‌ای کاری و تنبیهی شایسته به‌ رژیم صهیونیستی اعمال کند که البته این اقدام تنها یک تنبیه بود در برابر گستاخی و جسارتی که رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی با اشاره به حمله رژیم منحوس صهیونیستی به کنسلوگری سفارتخانه ایران در سوریه ادامه داد: با این اقدام برای حق‌طلبان عالم، عزت حقیقی ملت ایران و ذلت حقیقی رژیم غاصب صهیونیستی آشکار شد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری در عظمت و سربلندی سپاه فرمودند «من از سپاه راضی هستم»؛ چه عزتی از این برتر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار آن رهبر فرزانه انقلاب که امام، مربی، پیش‌رو، حکیم، حکمت‌ورز، حکیم‌پرور هستند خطاب به سپاه می‌گویند«قانع نیستم و باید پیشرفت بشود».

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی ایران، صرفاً نظامی نیستند، خاطرنشان کرد: آنان سفیران عزت، کرامت و فضیلت هستند؛ تنها سرکوب نظامی نمی‌کنند، در عمل حکمت و فضیلت را به‌رخ جهانیان می‌کشند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcen78zwjh8eni.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین