تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷
۰
plusresetminus
گزستانی گفت: هم اکنون زائرانی که پنجشنبه ها و جمعه ها به قصد زیارت سردار دلها می آیند در شب های جمعه علاوه بر برگزاری دعای کمیل ساعت یک نیمه شب اجرای برنامه «لحظه عاشقی ساعت به وقت حاج قاسم»، برگزاری زیارت دوره را در روزهای جمعه داریم.
اسکان و پذیرایی زائران سردار دلها توسط مجموعه معراج الشهدا/ اجرای برنامه «ساعت به وقت حاج قاسم» شب های جمعه در جوار سیدالشهدای مقاومت
امین گزستانی دبیر و مسئول روابط عمومی معراج الشهدا(موسسه راه و هدف شهدا) در گفتگو با راه آرمان اظهار کرد: مجموعه جهادی و موکب های معراج الشهدا برای گرامیداشت دومین سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه از زمان دفن پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای  کرمان، مجموعه معراج الشهدا مسئولیت پذیرایی و اسکان  زائران داخلی و خارجی را برعهده گرفته است، اذعان کرد: در حال حاضر برخی از زائران به دلایل متفاوت از جمله پیک کرونا و شلوغی ایام سالگرد که نمی توانند حضور داشته باشند، هم اکنون به زیارت مرقد سیدالشهدای مقاومت می آیند.
 
دبیر و مسئول روابط عمومی معراج الشهدا(موسسه راه و هدف شهدا) عنوان کرد: مجموعه معراج الشهدا برای اسکان و پذیرایی از چنین زائرانی که بصورت انفرادی و یا کاروانی وارد کرمان می شوند  برنامه دارد از جمله در نظر گرفتن هتل های ارزان قیمت برای اسکان و کسانی هم که قصد اقامت در هتل را ندارند و تنها می خواهند وعده غذایی داشته باشند با رستوران هایی که قیمت مناسب دارند گفتگو کرده و به آنها معرفی خواهند شد.
 
گزستانی بیان کرد: همچنین در ایام سالگرد نیز قصد داریم موکب مجموعه و موکب هایی که هر ساله با ما در کربلا  بوده و اعلام آمادگی کرده اند به زائران خدمات رسانی داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: مجموعه معراج الشهدا  علاوه بر برنامه های خدمات رسانی، غرفه هایی جهت ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره ای در اطراف گلزار شهدا برای عموم در نظر گرفته است.
 
دبیر و مسئول روابط عمومی معراج الشهدا(موسسه راه و هدف شهدا) خاطرنشان کرد: هم اکنون زائرانی که پنجشنبه ها و جمعه ها به قصد زیارت سردار دلها می آیند در شب های جمعه علاوه بر برگزاری دعای کمیل ساعت یک نیمه شب نیز اجرای برنامه «لحظه عاشقی ساعت به وقت حاج قاسم» و برگزاری زیارت دوره  در روزهای جمعه داریم.
 
گزستانی، بازدید از موزه دفاع مقدس، بیت الزهرا (س) حاج قاسم، بقاع متبرکه شاهزاده محمد (ع) و باغ شاهزاده ماهان از جمله برنامه های زیارت دوره عنوان کرد.
 
وی از رونمایی اپلیکیشن در ایام سالگرد خبر داد و گفت: همچنین قرار است در ایام سالگرد اپلیکیشنی جهت اسکان زائران برای کسانی که سوئیت یا منزل خالی دارند یا اینکه می توانند اقامت تعداد محدودی را در این ایام در منزل خود داشته باشند می توانند دراین اپلیکیشن ثبت نام کنند.


انتهای پیام/نامجو

  https://armanekerman.ir/vdcjv8evhuqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین