تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸
۰
plusresetminus
نخبه ورزشی استان کرمان عنوان کرد؛

فساد مالی و سیاسی بلای جان ورزش بانوان

عشرت کردستانی گفت: نگاه به ورزش زنان ویترینی است و عملا متولی برای اجرای طرح های توسعه ای و حمایت واقعی از ورزش حرفه ای و غیر حرفه ای این قشر وجود ندارد.
فساد مالی و سیاسی بلای جان ورزش بانوان
به گزارش "راه آرمان " عشرت کردستانی در دیدار زنان نخبه  با فرمانده سپاه ثارالله کرمان، عنوان کرد: درایت و هوشیاری امام خمینی معمارکبیرانقلاب با فرمان تاسیس بسیج مردمی که صادر شد، تا بسیج هست دشمنان اسلام نمی توانند کوچکترین ضربه ای را به اسلام و مسلمین وارد کنند.

وی ادامه داد: ورزش بانوان  متاسفانه تبلیغی و ویترینی شده است از سطح وزارت تا هیئت های ورزشی زیرا این عرصه برای زنان  از حداقل امتیازات هم برخوردار نیست و تمام بودجه های کشور صرف یک ورزش که آن هم جز فساد ورانت و ... ندارد، می شود.

این پرچمدار المپیک مدعی شد: طرح با جوانان را در ستاد نمایندگی ولی فقیه استان راه اندازی کردیم و بیش از 40 نشست را با ورزشکاران و مربیان داشتیم که حرف همه ی آنها ،این بود که فساد سیاسی و فساد اجتماعی در مقابل ورزش جوانان قد علم کرده اند.

کردستانی با بیان اینکه ورزش بانوان  عملا اداره نمی شود، گفت: ما حتی در ورزش های صبحگاهی هم دچار مشکل هستیم و با وجود شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی که دراستان داریم اما متاسفانه کوچکترین بودجه ای برای بانوان خرج نشده است و حتی در برنامه های آنها هم نقش ورزش بانوان دیده نشده است.

وی افزود: بودجه های فرهنگی در معادن مس و سنگ اهن تدوین شده و وجود دارد اما این شرکت های بزرگ نقش فرهنگی خود را در خصوص وظیفه اجتماعی نه تنها انجام نمی دهند بلکه با برگزاری یک شب شعر خود را از ادامه همکاری معاف می کنند بنابراین در بودجه ها  کمترین توجه نصیب ورزش بانوان می شود.

این نخبه ورزش ادامه داد : هم در ورزش حرفه ای و هم ورزش همگانی بانوان ، مافیای قدرت مندی در زمینه  ورزش فوتبال و.... وجود دارند که اجازه ی رشد ورزش بانوان را نمی دهند حتی  گردش مالی بنگاه های اقتصادی هم در داخل استان انجام نمی شود  که پشتوانه بانک ها در راستای پرداخت تسهیلات برای راه اندازی ورزش بانوان باشند.

 وی در پایان خاطر نشان کر: ما 73  محله در سطح شهرستان کرمان داریم که باید برای سهولت دسترسی بانوان به ورزش، برای آنها مکان مناسب و رایگان تهیه کنیم، اگر نصف این محله ها از امکانات اولیه ورزش بانوان و مختص آنها برخوردار باشند،بسیاری از معضلات اجتماعی به واسطه تخلیه انرژی جوانان و نوجوانان با ورزش حل می شوند، بنابر این در مسیر ارائه خدمات به بانوان ما هنوز نتوانسته ایم بنگاه های اقتصادی را به اجرای وظیفه خود در خصوص ورزش وادار کنیم و عملا فساد مالی و سیاسی بلای جان ورزش بانوان شده اند.
انتهای پیام / ط1
  https://armanekerman.ir/vdcg7x9qyak9xu4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین