تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۴
۰
plusresetminus
عشرت کردستانی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان معلول ایران گفت: یک پهلوان برای همیشه تاریخ؛ ابدی می ماند و مثل سردار سلیمانی پهلوان نامی برای همه دوران‌ها الگو بوده و مسئله اقتدار و افتخار است.
فایل ویدیو
 عشرت کردستانی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان معلول ایران و دارنده مدال طلای بازی های پارا آسیای در گفتگو با "راه آرمان"  گفت: اینکه چرا سردار سلیمانی عزیز و الگو و محبوب همه جهانیان همه مسلمانان و خصوصا جامع ورزش شد؛ ویژگی‌های شاخص  سردار سلیمانی و درایت و تدبیر و اینکه ایشون اهل عمل و اهل نظم و پشتکار و جدیدت در کار بودند.

وی افزود: اینها الگو های بارز  برای رسیدن به موفقیت در عرصه ورزش است و اینکه ایشان روحیه پهلوانی و خدمت را داشتند و این دو  مهمترین مسئله و روح حاکم بر ورزش باعث ماندگاری و اینکه محبوب شدن می شود.

کردستانی ادامه داد : چون دوره ورزش قهرمانی خیلی کوتاه است؛ اما یک پهلوان برای همیشه تاریخ ابدی می ماند مثل  سردار سلیمانی عزیز پهلوان نامی برای همه دوران‌ها همه زبانها و همه عرصه ها و همه جوامع از جوامع فرهنگی؛ ورزشی نوجوانان و جوانان برای همه‌شان الگو بوده است و مسئله اقتدار و افتخار است.


انتهای پیام/تاج الدینی  https://armanekerman.ir/vdchkxnzk23ni-d.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما