تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۰
۰
plusresetminus
توسط رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان صورت گرفت؛

افتتاح یک باب مسجد در روستای جعفرآباد فهرج

با حضور حجت الاسلام والمسلمین جعفری یک باب مسجدبا زیربنای ۲۰۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال به همت خیرین بنا شده بود افتتاح شد.
افتتاح یک باب مسجد در روستای جعفرآباد فهرج
به گزارش راه آرمان؛  با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد جعفری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، امام جمعه ، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان محلی یک باب مسجد در روستای جعفرآباد فهرج افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد جعفری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان در آیین افتتاحیه این مسجد گفت: مسجد در اسلام از جایگاه بسیار رفیع و بلندی برخوردار و برای زندگی خلق الله محور است.

وی از این مکان مذهبی به عنوان محلی برای اتحاد، همدلی، صمیمیت، عبادت، بندگی و اقامه نماز یاد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری های امام جمعه پرتوان و جهادی فهرج بزودی امام جماعت به این روستا اختصاص داده شود.

همچنین مهدی علیزاده نماینده خیرین مسجدساز اصفهان در شهرستان های شرق استان نیز گفت: این مسجد با زیربنای ۲۰۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال به همت خیرین مسجدساز اصفهان و همکاری اهالی روستا، امام جمعه محترم و سپاه پاسداران بنا شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۵ مسجد توسط خیرین در نقاط مختلف شهرستان فهرج احداث و تکمیل شده اند افزود: تا یک ماه آینده ۳ باب مسجد دیگر در بخش نگین کویر و تا پایان سال نیز کار تکمیل و احداث ۵ مسجد در روستاهای بخش مرکزی به پایان می رسد.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdciyrazut1ar32.cbct.html
مطالب مرتبط