تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۸
۱
plusresetminus
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بارش شدید باران آموزش حضوری در مدارس شهرستان های عنبر آباد، کهنوج، فاریاب، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب را تعطیل کرد گفت: آموزش در این شهرستان ها از طریق فضای مجازی پیگیری و امتحانات نهایی نیز در تاریخ مقرر برگزار می شود.
تعطیلی آموزشی حضوری مدارس شهرستان های منوجان، قلعه گنج،فاریاب، کهنوج ، عنبر آباد و رودبار به علت بارش شدید باران/ امتحانات نهایی در تاریخ مقرر برگزار می شود
به گزارش راه آرمان"مهران باهری با اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام ستاد بحران شهرستان های قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب، عنبرآباد و کهنوج آموزش حضوری در مدارس این شهرستان ها امروز یکشنبه دوازدهم دی ماه جاری تطیل شد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان های فاریاب و کهنوج با توجه به بارش شدید باران آموزش حضوری را در  مدارس این شهرستان فردا دو شنبه سیزدهم دیماه نیز تعطیل اعلام کرد گفت: مدیران ادارات آموزش و پرورش در اسرع وقت بعد از اعلام ستاد بحران شهرستان به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی جهت اطلاع رسانی اعلام نمایند.

باهری بیان کرد: با توجه به شرایط جوی، آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده‌ها و احتمال وقوع سیلاب امکان تعطیلی مدارس دیگر شهرستان‌های استان نیز وجود دارد که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت:فرهنگیان ، دانش اموزان و اولیا محترم با اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه ننمایند و هرگونه خبر در خصوص تعطیلی مدارس را فقط از طریق پ.رتال اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir/fa/   پیگیری کنند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcbwfb8frhb5zp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین