تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار سرپرست شعب بانک کشاورزی استان با وی گفت: بیش از 70 درصد نیروی انسانی شاغل دولت در استان کرمان را فرهنگیان تشکیل می دهند.
بیش از 70 درصد نیروی انسانی شاغل دولت در استان کرمان را فرهنگیان تشکیل می دهند
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی گفت: جامعه ما در قبال آموزش و پرورش و رشد و بالندگی دانش آموزان که سکان هدایت کشور را در آینده بر عهده می گیرند مسئولیت دارد که این موضوع هم در قانون و هم در شرع و عرف مطرح شده است.

وی افزود: همه ما که امروز مسئولیتی بر عهده مان گذاشته شده روزی بر روی صندلی های مدرسه بودیم، هر جامعه ای برای رسیدن به توسعه پایدار باید نیروی انسانی را تقویت کند، مثلا در کشور ژاپن هر چند سرمایه و منابع خاصی ندارند، روی نیروی انسانی کار کرده اند و به رشد و پیشرفت چشمگیری رسیده اند، هر شهروندی که در حد توان در زمینه پرورش خلاقیت و افزایش بهره وری نیروی انسانی تلاش کند به نفع خودش در جامعه کار کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: بیشتر اقشار جامعه به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباطند، اینکه رهبری تاکید بر جوانی جمعیت دارند به این دلیل است که جامعه در آینده ای نزدیک به پیری و رخوت نرسد، هر کسی هر کاری می تواند باید در راستای توسعه فضاهای آموزشی یا تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس و از همه مهم تر تکریم معلم انجام دهد.

رضایی ضمن قدردانی از تعامل مطلوب کارکنان بانک کشاورزی با فرهنگیان بیان داشت: اگر معلم ما تکریم شود و دغدغه معیشت را نداشته باشد، اگر در زمینه تکریم معلم گام برداشته شود، نفع آن به جامعه برمی گردد، تربیت ما باید به گونه ای باشد که شهروند مطلوب بسازیم.

سرپرست شعب بانک کشاورزی استان کرمان هم ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: 520 میلیارد تومان تسهیلات از سال 93 تاکنون به فرهنگیان استان کرمان از سوی بانک کشاورزی پرداخت شده است.

الله داد محمدی فرد گفت: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه، مشارکت، فروش اقساطی و ...بوده و همواره تلاش داشته ایم تا برای رفاه فرهنگیان تسهیل گری داشته باشیم.

وی افزود: در زمینه انجام رسالت اجتماعی دو مدرسه را در شهرستان های ریگان و کرمان تامین مالی کرده ایم که امیدواریم سال آینده هم بتوانیم مشارکتی در این زمینه داشته باشیم.

سرپرست شعب بانک کشاورزی استان کرمان ابراز امیدواری کرد مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان در مسیری که برای آموزش و پرورش ترسیم شده بتواند اثربخش باشد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcfxjdyyw6d0xa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین