تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۹
۰
plusresetminus
سرپرست شهرداری منطقه یک رفسنجان خبر داد؛

توقف ۸۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در رفسنجان

حسین رزاق زاده از توقف ۸۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سه ماهه سوم امسال خبر داد.
توقف ۸۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در رفسنجان
به گزارش راه آرمان؛حسین رزاق زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه یک رفسنجان از صدور ۱۶۵ پروانه مسکونی در سه ماهه سوم سال خبر داد و گفت: در همین بازه زمانی ۲۲ پروانه تجاری و ۶۶ گواهی عدم خلاف صادر و ۱۳۸ پروانه تمدید شد.

وی هم چنین از توقف۸۰ مورد ساخت و ساز طی این بازه زمانی یاد کرد و افزود: با همکاری پلیس ساختمانی و اجرائیات شهرداری منطقه، ۴۶۰ مورد کنترل و بازدید از ساخت و ساز در سطح شهر انجام و از ۸ مورد حفر چاه غیرمجاز جلوگیری شد.

سرپرست شهرداری منطقه یک رفسنجان، جلوگیری از ۲۶ مورد حفاری های غیرمجاز و پلمپ ۶ مغازه متخلف و ساختمان غیرمجاز را از دیگر عملکرد این منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: ۱۷۳ مورد صورت جلسه و اخطارهای ساخت و ساز خلاف، طی این بازه زمانی صادر شده است.

وی بیان کرد: مدیریت شهری در صدد است تا از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری کند و این مهم در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

رزاق زاده با اشاره به اینکه ساخت و ساز غیر مجاز تضییع حقوق مردم به شمار می رود، خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف ساختمانی، مراتب را با سامانه تلفنی ۱۳۷ مرکز فوریت های شهرداری در میان بگذارند.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcb0ab80rhb5sp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما