تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹
۰
plusresetminus
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان؛

از تخریب و تصرف به اراضی ملّی شهرستان جیرفت جلوگیری شد

خانباز امیرافضلی گفت: با اقدام به موقع یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از تعرض به اراضی ملّی در شهرستان جیرفت جلوگیری شد.
از تخریب و تصرف به اراضی ملّی شهرستان جیرفت جلوگیری شد
به گزارش "راه آرمان" ؛ خانباز امیرافضلی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: صبح امروز برابر تماس با مرکز فرماندهی و کنترل، گزارشی مبنی بر اینکه افرادی سودجو و فرصت طلب در حال تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه دلفارد شهرستان جیرفت هستند، دریافت شد.
 
وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش جهت بررسی با نیروهای تحت امر به منطقه اعزام و با اقدام به موقع از تعرض به اراضی ملّی در این منطقه جلوگیری شد.
 
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با تأکید بر تشکیل پرونده و معرفی متخلفین به مراجع ذیصلاح اضافه کرد: در همین راستا با حکم قضایی یک دستگاه بیل مکانیکی نیز توقیف شد.
 
امیرافضلی افزود: پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است و نیروهای این یگان به گشت زنی های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملّی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با آنها برخورد خواهند کرد.
 
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در پایان خاطرنشان کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.
 
انتهای پیام/جیرفت
https://armanekerman.ir/vdcezn8zvjh8w7i.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما