تاریخ انتشار :شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۱
۰
plusresetminus
نماینده تام‌الأختیار سازمان سنجش آموزش کشور:

آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ در دانشگاه جیرفت برگزار شد

امید علی اسماعیلی‌پور گفت: آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ جنوب استان کرمان با رقابت ۶۴۸ داوطلب در دانشگاه جیرفت برگزار شد.
آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ در دانشگاه جیرفت برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ امید علی اسماعیلی‌پور نماینده تام‌الأختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ جنوب استان کرمان با رقابت ۶۴۸ داوطلب در دانشگاه جیرفت برگزار شد.
 
اسماعیلی‌پور در حاشیه برگزاری این آزمون که با بازدید امام جمعه جیرفت و رئیس دانشگاه جیرفت همراه بود، افزود: آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ در یک نوبت صبح در شش حوزه امتحانی با فاصله حداقل یک و نیم متر از یکدیگر در دانشگاه جیرفت برگزار شد.
 
وی با بیان این مطلب که این آزمون در جنوب کرمان در دانشگاه جیرفت برگزار شد، تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۸۰ نفر زن و ۳۶۸ نفر مرد بودند.
 
اسماعیلی‌پور با بیان این مطلب مجموعه دانشگاه جیرفت برای هر چه بهتر برگزار شدن این آزمون تلاش کرده‌اند، خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ نفر عوامل اجرایی این آزمون بوده‌اند، که توانسته‌اند به نحو احسن این آزمون را با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار کنند.
 
نماینده تام‌الأختیار سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: این آزمون در جنوب استان کرمان تنها در دانشگاه جیرفت برگزار شد.
 
وی ضمن قدردانی از همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان جیرفت برای برگزاری این آزمون خاطر نشان کرد:از همه دستگاه‌های اجرایی که دانشگاه جیرفت را در برگزاری این آزمون استخدامی همیاری کردند تشکر می کنم.
 
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcizwazzt1arz2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما