تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶
۰
plusresetminus
آغاز هفته احسان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور؛

همزمان با سراسر کشور مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد در کرمان برگزار شد

مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد در حوزه های اشتغال، مسکن و سامانه امداد هوشمند همزمان با سراسر کشور  به مناسبت 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور و رئیس کمیته امداد کشور در کرمان برگزار شد.
همزمان با سراسر کشور مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد در کرمان برگزار شد
به گزارش "راه آرمان "  همزمان با سراسر کشور  مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد در کل کشور در کرمان با حضور یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان، امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، حاجی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و جمعی از مسئولان استان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با آیت الله رئیسی رئیس جمهور و بختیاری، رییس کمیته امداد برگزار شد.

علی زینی‌وند، استاندار کرمان، در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: کمیته  امداد، سپاه پاسداران و دیگر دستگاه‌ها کارهای خوبی در استان در حوزه‌های مختلف انجام دادند که امیدواریم در سال آینده مضاعف شوند.
وی افزود: برای توزان در زندگی مردم و ریشه‌کنی فقر باید به هر دو بعد اقتصاد اعم از کلان و خرد توجه کرد. مشاغل خرد ثروت انسانی ما هستند که اگر به آن‌ها توجه نشود با حجم عظیمی از انسان‌های بی‌اعتماد به‌ نفس مواجه خواهیم بود.

زینی‌وند عنوان کرد: ریشه‌کنی فقر کاملا از عهده کشور بر می‌آید اما نه فقط با ظرفیت دولت بلکه با همراهی ظرفیت‌های مردمی که این سامانه می‌تواند در بسیج امکانات مردمی بسیار کمک کند.

همچنین یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در کمیته امداد ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که می‌توان با همراهی دیگر دستگاه‌های استان فقر را ریشه‌کن کرده و کارهای بهتری انجام دهیم.

وی از جذب بیش از 100 درصدی اعتبارات اشتغال توسط کمیته امداد استان کرمان در سالجاری خبر داد و افزود: امیدواریم با همکاری استاندار کرمان و مسئولان دستگاه های اجرایی استان بتوانیم تفاوت اساسی در زمینه رفع محرومیت به خصوص در جنوب کرمان ایجاد کنیم. 

وی با بیان اینکه میانگین خانواده های تحت حمایت نهادهای حمایتی در کشور 8 درصد است گفت: متاسفانه این آمار در استان کرمان 13 درصد است. 

شایان ذکر است در این مراسم جشن توانمندی 1100 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از 54 هزار خانوار خودکفا شده در سطح کشور و واگذاری  1690 واحد مسکونی مددجویان کرمانی از 8744 واحد مسکونی در سطح کشور در سال جاری برگزار شد.

همچنین در این مراسم از سامانه امداد هوشمند(سها) به طور رسمی رونمایی شد.

انتهای پیام/طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcaymn6o49nuu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین