تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷
۰
plusresetminus
یحیی صادقی گفت: این همایش دو بعد داشت که بعد اول آن  تجلیل 500 نفر از  فرزندان خانواده تحت حمایت کمیته امداد که در رویداد شتاب دهی شرکت کرده و ایده داده بودند که از این تعداد  250 ایده پذیرفته شده و  شش تیم به عنوان  تیم برتر انتخاب شده بودند که امروز با حضور مسئولان از آن ها تجلیل شد
تجلیل از پانصد ایده پرداز تحت پوشش کمیته امداد/6 ایده در مرحله نهایی حایز رتبه برتر شده اند
به گزارش" راه آرمان " مراسم تجلیل از یاوران اشتغال  و اختتامیه رویداد شتاب امداد و جشن توانمند سازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.

در این مراسم فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، زینی وند استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر کرمان حضور داشتند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در همایش فصلی مدیران کمیته امداد استان کرمان و تجلیل از ایده های برتر رویداد شتاب دهی از خونه تا کارخونه و ایده تا بازار مددجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان گفت: این مراسم به منظور تجلیل از کسانی که در بحث اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت با این نهاد همکاری کردند برگزار شد.

وی ادامه داد: این همایش دو بعد داشت که بعد اول آن  تجلیل 500 نفر از  فرزندان خانواده تحت حمایت کمیته امداد که در رویداد شتاب دهی شرکت کرده و ایده داده بودند که از این تعداد  250 ایده پذیرفته شده و  شش تیم به عنوان  تیم برتر انتخاب شده بودند که امروز با حضور مسئولان از آن ها تجلیل شد.

وی بعد دوم این همایش را حمایت از این طرح ها عنوان کرد و گفت: بانک ها جزو کسانی بودند که در تحقق برنامه های اشتغال کمیته امداد در استان کرمان موثر بودند زیرا آنها با نقش اساسی و همکاری وِیژه ای که داشتند سبب شد تا بالای 100 درصد اعتبارات اشتغال استان جذب شد.

وی ادامه داد: در حال آماده شدن برای تحقق برنامه های تعیین شده در حوزه اشتغال و توانمندسازی خانواده ها برای سال 1401 هستیم.

شایسته ذکر است؛ در حاشیه این مراسم جشن توانمندی 400 نفر از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان که در سال 1400 از محل بیمه های تامین اجتماعی و بیمه روستایی و عشایر به توانمندی رسیدند برگزار شد.

هم چنین در این مراسم از روسای بانک های استان که در پرداخت تسهیلات اشتعال مددجویان تحت حمایت با این نهاد همکاری داشتند تجلیل شد.پ

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcfjtdy0w6d0ja.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین