تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مراسم یادواره شهید "علی ایرانمنش" و 3 شهید معلم تربیت بدنی استان کرمان گفت: شهید ایرانمنش اسوه اخلاص و اخلاق و الگوی شاخصی برای همه اقشار جامعه است.
شهید ایرانمنش اسوه اخلاص و اخلاق و الگوی شاخصی برای همه اقشار جامعه است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه گفت: در تاریخ تمام ملت ها و ادیان برای این که انسان برتر کیست؟ هر جامعه ای معیار و ارزشی دارد و افراد را با آن می سنجد.

وی افزود: در نگاه دینی ما سه معیار، ملاک ارزشیابی انسان ها هست که هر سه معیار برای شهید ایرانمنش بسیار برجسته است، اولین معیار تقواست، تقوا به معنی خداترسی و مراقبت از گفتار و رفتار و عمر را در راه رضایت خدا صرف کردن است.

امام جمعه کرمان ادامه داد: معیار دوم علم، فهم و درک است، بر اساس قرآن آن ها که می دانند با آن ها که نمی دانند مساوی نیستند، شهید ایرانمنش در دو عرصه حوزه و دانشگاه تحصیل کرده بود و اسوه اخلاص و اخلاق بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: معیار سوم هم جهاد در راه خداست که از ارزشمندترین فضیلت هاست، لذا شهید ایرانمنش می تواند از الگوهای برگزیده برای همه اقشار مردم باشد، امیدواریم بتوانیم راهش را ادامه دهیم.

بر پایه این گزارش، یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش و 3 معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان (شهیدان حمید ضیا، مسعود مختاری و قنبر بیگلری پور) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش استان کرمان، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، محمدرضا باهنر (پسر عمه شهید و برادر حجت الاسلام و المسلمین شهید محمد جواد باهنر) و سایر مسئولان همچنین خانواده شهدا و جمعی از فرهنگیان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است.

شایان ذکر است، این مراسم با سخنرانی زهرا ایرانمنش فرزند شهید ایرانمنش، سخنان امام جمعه کرمان و محمدرضا باهنر و تجلیل از خانواده شهدا و رونمایی از پوستر اولین جشنواره فرهنگی - هنری شهید علی ایرانمنش همراه خواهد بود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcjxievmuqe8xz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین