تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۱
۰
plusresetminus
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهید "علی ایرانمنش" و سه معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان گفت: شهید " حاج شیخ علی ایرانمنش" اهل بصیرت و تدبیر بود.
شهید " حاج شیخ علی ایرانمنش" اهل بصیرت و تدبیر بود
به گزارش راه آرمان؛ محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زندگی پیامبر بعد از بعثت به دو بخش کلی تقسیم می شود، قبل از هجرت و بعد از هجرت، زندگی پیامبر و همه آیات و روایات در خصوص خودسازی و پرورش دادن و ساختن انسان هایی در تراز اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: تربیت انسان های اسلامی بستری برای کشیدن بار سنگین حکومت اسلامی ایجاد می کند و بعد از هجرت پیامبر هم در مسجد قبا اولین پرچم اسلام برافراشته شد که تشابهی با زندگی حضرت امام (ره) دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از زمانی که نهضت امام عمومی شد یاران امام محدود و معدود بودند یاران خاص پیام امام را خوب دریافت کردند، امام از سال 42 تا 47 به تکوین و ساخت امت پرداخت تا افرادی تربیت شوند که پروردگارشان را فقط خدا بدانند و استقامت کنند که شهدای فرهنگی ما عضو این گروه بودند.

پسر عمه شهید ایرانمنش ادامه داد: شهید ایرانمنش بسیار خوشرو و مهربان بود و با مردم و شاگردانش با روحیه ای مثبت و بشاش برخورد می کرد، بسیار اهل شادکردن دل اطرافیانش بود و همیشه با تبسم دیده می شد.

بر پایه این گزارش، یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش و 3 معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان (شهیدان حمید ضیا، مسعود مختاری و قنبر بیگلری پور) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش استان کرمان، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، محمدرضا باهنر (پسر عمه شهید و برادر حجت الاسلام و المسلمین شهید محمد جواد باهنر) و سایر مسئولان همچنین خانواده شهدا و جمعی از فرهنگیان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

شایان ذکر است، این مراسم با سخنرانی زهرا ایرانمنش فرزند شهید ایرانمنش، سخنان امام جمعه کرمان و محمدرضا باهنر و تجلیل از خانواده شهدا و رونمایی از پوستر اولین جشنواره فرهنگی - هنری شهید علی ایرانمنش همراه بود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcc0pqso2bqi08.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین