تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۰
۰
plusresetminus
یدالله بداشتی گفت: امروز دو  قرارگاه ملی محرومیت زدایی کشور در جنوب کرمان فعالیت خود را از 20 اسفند ماه آغاز کرده و ما دنبال این هستیم که  در حوزه آب رسانی، تامین آب شرب سالم و آب  کشاورزی که یکی از ضروی ترین مبحث در عرصه ایجاد اشتغال خصوصا در جنوب استان است، رونق صورت گیرد.
گروه های جهادی بسیج محرک و هم افزا هستند/دو  قرارگاه ملی محرومیت زدایی کشور در جنوب کرمان فعال شد
به گزارش "راه آرمان " دکتر الله بداشتی جانشین بسیج سازندگی کل کشور در مراسم  آغاز آئین فعالیت های جهادی بسیجیان(ملی،استانی،پهنه ای، و منطقه ای)با محوریت شهرستان قلعه گنج ضمن عرض ارادت به روح طیبه شهدا و فرمانده متواضع آنها شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، گفت: ظرفیت بی بدیل گروه های جهادی که امروز به بیش از 43 هزار گروه جهادی سازمان دهی شده  رسیده است، بعد از  از فرمان ولی امر مسلیمن در سال 1379 شکل گرفت.

وی ادامه داد: گروه های جهادی امروز به عنوان یک ظرفیت عظیم نیروی انسانی مخلص و جهادگر الهی است که برای کمک به مردم به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته حضور پیدا می کنند تا چهره فقر را کم رنگ کنند و رنگ عمران و آبادانی را پررنگتر جلوه دهند تا در کنار خدمت به مردم به رفع استضعاف دستگاه های اجرایی برای زساندن خدمت به دست ولی نعمتان انقلاب اسلامی تلاشی دو چندان کنند.

جانشین بسیج سازندگی کشور تاکید کرد:  امروز دو  قرارگاه ملی محرومیت زدایی کشور در جنوب کرمان فعالیت خود را از 20 اسفند ماه آغاز کرده و ما دنبال این هستیم که  در حوزه آب رسانی، تامین آب شرب سالم و آب  کشاورزی که یکی از ضروی ترین مبحث در عرصه ایجاد اشتغال خصوصا در جنوب استان است با ظرفیت گروه های جهادی و با همکاری دستگاه های نظارتی باعث ایجاد اشتغال پایدار در استان و شهرستان ها و روستاهای آن  که منشا تولید هستند شکل بگیرد.

بداشتی افزود:با ظزفیت گروه های جهادی قصد داریم تا در حوزه اقتصاد مقاومتی تاثیر گذار باشیم ، ما در نوروز 1401 که بهار خدمت نامگذاری شده است 5 قرار گاه ملی 32 قرار گاه استانی و بیش از160 قرارگاه پهنه ای شهرستانی  را سازماندهی کرده ایم.

وی ادامه داد: در این 5  قرارگاه از ظرفیت 42هزار گروه جهادی، تعداد دو هزار و صد گروه جهادی به ظرفیت 45 هزار نفر  در سراسر کشور به خدمت خواهند پرداخت و امروز لوکموتیو خدمت گذاری بسیج هم پیش رونده و هم پیش برنده است ما به عنوان خادمین ملت در کنار مردم هستیم.

جانشین بسیج سازندگی اذعان کرد: برای اینکه بتوانیم هم افزا باشیم، برای خدمت رسانی جهادگران ما قبل از اینکه متحرک باشند، محرک هستند،  گروه های جهادی ما وصل کننده و هم افزاهستند و از ظرفیت مردم و خیرین و دستگاه های قادر بر پشتیبان ظرفیت بسیج و سپاه و ظرفیت عظیم نیروهای جهادگر استفاده خواهیم کرد تا دست به دست هم داده و خودمان را بسازیم.

وی افزود:  جهادگران ما در ایام نوروز هجرت می کنند ابتدا خودشان را بسازند و در این سازندگی خود ساخته برای اقدام جهادی بیشتر در سراسر کشور  شوند در حالی که همه مردم در ایام تعطیلات نوروز هستند جهادگران سختی هجرت را بر خودشان تحمیل می کنند تا  برای کمک به رفع استضعاف و کمک به عمران و ابادانی تلاش کنند و کمک های مومنانه را بی منت به دست ولی نعمتان نظام جمهوری سالامی برسانند  و در کنار محرومین تعطیلات نوروز را می گذارنند.

بداشتی تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی که به فرمان حضرت اقا کارش را شروع کرده جوانان زبور الحدیدی را برای کمک مردم فرستاده که از جنس انقلاب هستند این جوانان هر تهدیدی را به فرصت تبدیل خواهند کرد دانش آموخته ی  مکتب حاج قاسم هستند، آنهم حاج قاسمی که اخلاص را در زندگی خودش داشت و قطعا این جوانان هم می توانند پرچم دار و ادامه دهنده راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی باشند.


انتهای پیام / طهماسبی https://armanekerman.ir/vdchimnzm23nimd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین