تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵
۰
plusresetminus
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد:

توقیف پژو حامل194 کیلو تریاک در عملیات شبانه پلیس کرمان

سرهنگ عبدالعلی روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 194 کیلو تریاک در پی گزارش موثق پلیس "گلستان" و عملیات شبانه پلیس 2 شهرستان نیمه شرقی استان کرمان خبر داد.
توقیف پژو حامل194 کیلو تریاک در عملیات شبانه پلیس کرمان
به گزارش "راه آرمان" سرهنگ عبدالعلی روانبخش  جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "نرماشیر" در پی دریافت یک گزارش دقیق و موثق از پلیس استان گلستان مبنی بر عبور یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر از یکی از محورهای حوزه این شهرستان، بلافاصله طی یک عملیات شبانه به همراه یک تیم از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"بم"در محور مورد نظر مستقر شدند.

وی افزود: در این عملیات ماموران با پایش چندین ساعته و دقیق این محور، در نهایت خودروی مورد نظر را مشاهده و این خودرو را که در مواجهه با حضور و دستور ایست ماموران قصد فرار داشت، متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 194كيلو و250 گرم ترياك كشف و راننده آن به همان هویت و مشخصاتی که از سوی پلیس استان گلستان اعلام شده بود را دستگیر کردند که جا دارد از همکارانمان در مجموعه انتظامی شمالی ترین استان کشور به سبب اشرافیت اطلاعاتی بسیار دقیق بر تحرکات این قاچاقچی و دیگر افراد مرتبط با سوداگران مرگ قدردانی کنیم.


انتهای پیام/ تاج الدینی
  https://armanekerman.ir/vdcepn8zpjh8wfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما