تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۵
۰
plusresetminus
محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به درخواست دیگر مردم شهداد و اندوهجرد برای بازگشایی مسیر شهداد – اندوهجرد از مسیر گودیز گفت: نیمه خرداد ماه سه کیلومتر از این مسیر بهره برداری می شود و 9 کیلومتر دیگر نیز تا پایان شهریورماه عملیاتی می شود و تلاش می کنیم باقی مانده مسیر نیز از اعتبارات 1401 پوشش داده شود.
بهره برداری ۱۲ کیلومتر از مسیر جاده شهداد-گودیز-اندوهجرد تا شهریور امسال
به گزارش راه آرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به سفر یک روزه به شهرهای شهداد و اندوهجرد و شرکت پر جلسه شورای اداری اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم این منطقه جاده اصلی شهداد – نهبندان است که چند وقت اخیر به دلیل سیل دچار مشکل شده و بخشی از آن بازسازی شده اما نیازمند کار جدی و جامع است.

وی افزود: در تماس تلفی با معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد برای دو قطعه اصلی که مسیر اصلی و بحرانی در این محور است، حداکثر طی یک ماه آینده با تعیین پیمانکار عملیات اجرایی آغاز شود و برای دو قطعه دیگر نیز تا پایان امسال کار انجام شود.

پورابراهیمی بیان کرد: مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این محور 500 میلیارد تومان است و امیدواریم با انجام کار، مسیر ترانزیتی و جاده اصلی بین خراسان جنوبی و کرمان طی ماه های آینده باز شود و به روال سابق برگردد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به درخواست دیگر مردم شهداد و اندوهجرد برای بازگشایی مسیر شهداد – اندوهجرد از مسیر گودیز گفت: نیمه خرداد ماه سه کیلومتر از این مسیر بهره برداری می شود و 9 کیلومتر دیگر نیز تا پایان شهریورماه عملیاتی می شود و تلاش می کنیم باقی مانده مسیر نیز از اعتبارات 1401 پوشش داده شود.

وی افزود: در بحث ارتباطات شهری و روستایی و اینترنت پرسرعت و خطوط تلفن ثابت و همراه، حدود 23 روستای فاقد ارتباطات و دارای مشکل ارتباطی در منطقه شهداد و اندوهجرد داریم که مقرر شد تا 15 روز آینده سیستم تقویتی براساس برنامه زمان بندی اجرا شود و حداکثر طی مدت شش ماه همه کار انجام شود و در شهداد و اندوهجرد که وضعیت مناسب خطوط ارتباطی در برخی مناطق وجود ندارد، به همان مجموعه اضافه شد.

پورابراهیمی اظهار کرد: برای 10 روستای این منطقه امسال بازنگری طرح هادی خواهیم داشت و 10 میلیارد تومان برای گسترش و بهبود اجرای طرح هادی این منطقه اختصاص پیدا می کند.

وی بیان کرد: در طرح ملی مسکن نیز با توجه به ثبت نام متقاضیان در شهداد و اندوهجرد مقرر شد اطلاع رسانی بهتر انجام تا مدارک تکمیل و زودتر کار عملیاتی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در حوزه بهداشت و درمان، کشاورزی، حل مشکل مسیر انتقال آب از سد انحرافی به اندوهجرد نیز تصمیم گیری شد و قرار است با ترک تشریفات، وضعیت انتقال آب به این شهر 10 طی روز آینده مشخص و پیمانکار تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcfmvdyjw6d00a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین