تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۲
۰
plusresetminus
مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و روز ملی "تکریم خیران" با خیر مدرسه ساز «محمد علی کارنما» دیدار و گفتگو کردند.
به مناسبت روز ملی "تکریم خیران" با خیر مدرسه ساز «محمد علی کارنما»
به گزارش "راه آرمان"  رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و روز ملی تکریم خیران از مدرسه سازی به عنوان مهمترین و با ارزش ترین کار خیر نام برد و افزود: معتقدم کسانی که توفیق مدرسه سازی پیدا می کنند، لطفی از سوی خداوند است که شامل آن ها شده و این موضوع از ظرفیت وجودی خیّرین، حکایت دارد؛ زیرا هیچ پدیده ای بر اثر اتفاق رخ نمی دهد.

وی ارزش و اهمیت ساختمان ها را به نوع کاربری آن ها دانست و افزود: «مدرسه» به اعتباری که انسان پرورش می دهد، از هر ساختمان دیگری ارزشمند تر است و اینک خیّرین از بین همه کارهای خیر، توفیق «مدرسه سازی» پیدا می کنند، انتخاب هوشمندانه است.

رضایی با بیان اینکه اقدام به انفاق و بخشش موجب ایجاد حس رضایتمندی و  آرامش روحی و روانی در انسان‌های نیکوکار می‌ شود گفت: خداوند متعال در آیات قرآن مجید هدف از رسالت انبیا را اقامه قسط و عدالت بیان فرمودند و بدین منظور به انفاق و احسان جهت تحقق قسط و عدالت تأکید شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نهضت مدرسه سازی در استان تشکیل شده است گفت: عملیات ساخت بیش از ۷۰ درصد مدارس در حال احداث استان توسط خیرین آغاز شده است.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcbs0b8wrhb55p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین