تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۲
۰
plusresetminus
رئیس اداره کمیته امداد شهرستان ارزوئیه؛

بهره مندی بیش از 500 نفر از خدمات پزشکی و درمانی در ارزوئیه

احمد احمدی نژاد گفت: با همکاری مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت، بیش از 500 نفر از مددجویان و نیازمندان روستای سلطان آباد ارزوئیه از خدمات پزشکی و درمانی رایگان بهره مند شدند. 
بهره مندی بیش از 500 نفر از خدمات پزشکی و درمانی در ارزوئیه

به گزارش "راه آرمان " رئیس اداره کمیته امداد شهرستان ارزوئیه گفت: به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) برای نخستین بار و با استفاده از ظرفیت پزشکان متخصص بومی و خیرین با همکاری مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت مددجویان و نیازمندان روستای سلطان آباد از توابع شهرستان ارزوئیه از خدمات رایگان پزشکی بهره مند شدند. 

احمد احمدی نژاد  گفت: این گروه پزشکی شامل (فوق تخصص روماتولوژی، متخصص قلب و عروق، دندانپزشک، پزشک عمومی و... بود که به مدت یک روز و  بصورت کاملا رایگان به 500 نفر از مددجویان و نیازمندان روستای سلطان آباد شهرستان ارزوئیه خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه کردند.

وی ارائه خدمات پزشکی و دارویی به مددجویان و نیازمندان روستای سلطان آباد ارزوئیه را گامی کوچک در جهت بهره مندی عادلانه همه مردم حتی در مناطق محروم از خدمات بهداشتی و درمانی اعلام کرد و گفت: به دنبال این هستیم با همکاری گروه های جهادی پزشکی بتوانیم خدمات رایگان پزشکی به محرومان شهرستان ارزوئیه ارائه دهیم.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcdo90fnyt0xo6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین