تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹
۰
plusresetminus
محمد مهدی فداکار استاندار کرمان گفت: تولید محتوا در فضای مجازی بسیار اهمیت دارد و نباید میدان فضای مجازی را به دشمن سپرد تا جولانگاه دشمن شود، بنابر این رسانه نباید در برابر هجمه دشمن منفعل عمل کند و ظرفیت رسانه باید پای کار مردم بیاید تا اصلاح ساختار اقتصادی صورت گیرد.
عمده علت گرانی ها به اقتصاد جهانی بر می گردد/ برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور همه باید پای کار بیایند
به گزارش " راه آرمان " اولین نشست شورای اطلاع رسانی استان با حضور استاندار تازه نفس صبح امروز برگزارشد .

محمد مهدی فرداکار  استاندار کرمان در این جلسه با تاکید بر ضرورت اجرای  طرح  اصلاح ساختار اقتصادی کشور ، گفت: باید همه با هم در یک برنامه منسجم به اجرایی شدن این طرح  کمک کنیم و حتی انتظار می رود بخش خصوصی که بیشتر درگیر این کار هستند همکاری کرده تا با کمترین حاشیه این طرح اجرایی شود.

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت شفاف‌سازی و آگاه‌سازی جامعه، افزود: بعضی‌ها به جای مردم صحبت می‌کنند در حالی که موضوع مطرح شده در تخصص آنها نیست.

وی با بیان اینکه در شرایط امروز جامعه ناامید کردن مردم توطئه دشمن است، گفت: مشکلات اقتصادی دلایل مختلفی دارد که بخش زیادی از این مشکلات، جهانی است و مردم باید واقعیت‌ها را بدانند چرا که اگر مردم واقعیت این مشکلات را بدانند، حتماً پای کار هستند و خودشان کمک خواهند کرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تولید محتوا در فضای مجازی بسیار اهمیت دارد و نباید میدان فضای مجازی را به دشمن سپرد تا جولانگاه دشمن شود،  افزود: رسانه نباید در برابر هجمه دشمن منفعل باشند و ظرفیت رسانه باید پای کار مردم بیاید.

وی با بیان اینکه اقناع سازی جامعه در حوزه تدبیر رسانه‌ای لازم باید صورت گیرد، گفت: دشمن با انتشار اخبار کذب سعی بر ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت دارد و نیاز است با تولید محتوای متناسب با اقشار مختلف در جامعه شفاف سازی انجام شود.

فداکار با اشاره به اینکه امروز ما در یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای قرار گرفته ایم، بیان کرد: دشمن در این جنگ از ابزار رسانه برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده می‌کند.

استاندار کرمان در ادامه افزود: در دنیا ظاهرا اولین کشور و تنها کشوری هستیم که به واردات یارانه می‌دهیم و مدتهاست که کار تولیدی کم شده است و بیشتر افراد به سوی کار بازرگانی رفته و تولید داخل را بی طرفه کرده ایم و این باعث شده که در کشور شبکه فسادی تشکیل شود و تعداد واردات هدر رود که باید بفهمیم دلیل این ارقام هدر رفت چیست.

دکتر فداکار با تاکید بر اینکه قفسه های فروشگاه ها نباید با اجرا شدن این طرح خالی بماند گفت: دولت دنبال آورده عظیم نیست و هر آنچه که دولت به دست آورد به خود مردم بازخواهد گشت لذا باید با آغاز طرح و اجرایی شدن آن کالا به اندازه کافی در بازار وجود داشته باشد و گران بودن را فرض دوم قرار دهیم.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه فراوان بودن وجود کالاها در بازار امری مهم و کلیدی است لذا باید کمک کرد تا همه اجناس در بازار ولو با قیمت تعیین شده جدید وجود داشته باشد و قفسه ها خالی از اجناس نباشد، تاکید کرد: باید با جدیت از بروز احتکارات و اتفاقات احتمالی و کالاهایی که تصدی پیدا می‌کنند جلوگیری کرده و اجازه ندهیم افزایش قسمت‌ها روی اجناس دیگر هم تاثیر بگذارد.

فداکار  در خصوص نقدینگی شرکت های بزرگ نیز گفت: دولت، شرکت‌های بزرگ وارد کننده و سرمایه در گردش آنها را به بانک‌ها وصل کرده و نقدینگی آنها تامین خواهد شد و مشکلی در این راستا نخواهند داشت .

وی در پایان خواستار کمک و همکاری همه ارگان ها شد و خاطر نشان کرد: نباید به هیچ عنوان بازار را رها کنیم و باید همه شرکت‌های بزرگی که شبکه ای از تولید محصولات را داشته، اصناف و خرده فروشان برای رفع این مشکل کمک کنند تا این طرح به خوبی و با کمترین حاشیه اجرایی شود.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcirqazrt1arv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین