تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۹
۰
plusresetminus
محمدرضا علیزاده گفت: تشکر می کنم از سردار فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان سردار معروفی، ایشان نماد سردار سلیمانی هستند؛ یک بار دفتر ایشان برای عرض ادب رفتم و دفعه دوم که وقت خواستم، ایشان به دفتر من آمدند و بارها ما جلساتی را با ایشان در اداره کل داشتیم و واقعا از ایشان الگو به تمام معنا هستند.
کرمان ظرفیت برگزاری رویدادهای بین المللی را دارد/ سردار معروفی نماد سردار سلیمانی است
به گزارش راه آرمان؛ محمدرضا علیزاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: تلاش کردم سپر بلای جامعه فرهنگی هنری استان باشم و فضایی همراه با آرامش و به دور از حاشیه ایجاد کنم که در این راستا سیاست هایی را به کار بستیم و تلاش کردیم خدمت را به هر نحو ممکن انجام بدهیم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: شأن عرصه فرهنگ بالاتر از اقتصاد و سیاست است؛  اما مظلوم ترین حوزه، حوزه فرهنگ است که کار کردن در این حوزه با توجه به نگاه رهبری و جایگاه هنر سخت است.

وی بیان کرد: در دوره مسئولیت و فعالیت خود از مشورت انجمن های فرهنگ و هنر استفاده کردم و به منظور همکاری تیمی را با خود نیاوردم و تیم من تمامی همکاران و جامعه هنری و فرهنگی بوده اند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه کرمان پتانسیل برگزاری رویدادهای بین المللی را دارد، عنوان کرد: برخی از ساختارها از جمله جشنواره موسیقی نواحی و جشنواره شعر رضوی در حال تخریب بود که آنها را حفظ کردم.
 
علیزاده با اشاره به برگزاری رویدادهای ملی همچون تئاتر سردار آسمانی، جشنواره فیلم کرمان، عکس آیات، سرود سردار آسمانی تصریح کرد: شش سیاست از جمله توجه به نیروی انسانی، برون سپاری فعالیت ها در حین حفظ جایگاه نظارتی ارشاد، تمرکز زدایی و تعادل در برنامه ها، پیوند دانشگاه در حوزه فرهنگ و پیگیری پروژه های نیمه تمام دنبال شد، در برنامه کاری خود داشتم.

وی با بیان اینکه اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف در راستای ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: تشکر می کنم از سردار فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان سردار معروفی، ایشان نماد سردار سلیمانی هستند؛ یک بار دفتر ایشان برای عرض ادب رفتم و دفعه دوم که وقت خواستم، ایشان به دفتر من آمدند و بارها ما جلساتی را با ایشان در اداره کل داشتیم و واقعا از ایشان الگو به تمام معنا هستند.
 
مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد:  رویدادهایی در راستای مکتب حاج قاسم تعریف و ۲۸ کتاب در حوزه مفاخر توانستیم به چاپ برسانیم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcguu9q7ak9xt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین