تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
۰
plusresetminus
امیر ملکی زاده گفت: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد و مخلین نظام اقتصادی کشور بدون اغماض و قاطعانه در چارچوب موازین قانونی و حدود اسلامی عمل کرده است.
دستگاه قضا در برخورد با مخلین اقتصادی قاطعانه عمل کرده است
به گزارش راه آرمان؛ سرتیپ دوم عباس ملکی زاده در دیدار با رئیس کل دادگستری استان و دادستان کرمان، با گرامیداشت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یاران شهیدش با حضور فرماندهان ارتش در استان کرمان مسئولیت دستگاه قضا را بسیار خطیر دانست و از بردباری و دقت نظر قضات و کارکنان دادگستری تقدیر کرد.
 
جانشین قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق خاطرنشان کرد؛ عملکرد قوه قضاییه طی سال‌های اخیر بسیار مطلوب و امید بخش بوده به نحوی که جایگاه این نهاد، قوام بخش عدالت در جامعه است.
 
وی با اشاره به اینکه برخورد با فساد به ویژه مفاسد اقتصادی از جمله موضوعاتی است خواست و توقع مردم و جامعه و مطالبه مقام معظم رهبری از قوه قضاییه است، افزود؛ دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد و مخلین نظام اقتصادی کشور بدون اغماض و قاطعانه در چارچوب موازین قانونی و حدود اسلامی عمل کرده است و کارنامه خوبی را رقم زده است.
 
امیر ملکی زاده گفت؛ از اقدامات مهم دیگر قوه قضائیه، اعمال سیاست های جدید و شیوه‌های دقیق و عمیق اصلاح و تربیت مددجویان و اعمال هدفمند حبس و ارفاقات قانونی قوه قضائیه می باشد که باعث کاهش جمعیت زندانیان از یک‌سو و از سوی دیگر جلوگیری از بازگشت به زندان شده است که جای تقدیر دارد.
 
جانشین قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که مهم‌ترین مسأله برای قوه‌ی قضائیه و دستگاه قضایی حرکت در راستای عدالت است اظهارکرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، دستگاه قضا وظیفه سنگین عدالت را به دوش دارد و به تبع، انتظارات مردم هم از قوه قضائیه بالاست و مردم به دستگاه قضا امیدوارند و آن را پناهگاه خود می‌دانند.
 
امیر ملکی زاده با اشاره به اینکه با هم افزایی، اتحاد و همپوشانی می توان اقدامات بزرگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان انجام داد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان کرمان تعامل بسیار خوبی بین ارتش و دادگستری وجود دارد و ما آمادگی کامل داریم که در تمامی حوزه های مرتبط با قوه قضائیه، همکاری نموده و یک تعامل گسترده و منسجم با مجموعه دادگستری استان در جهت رضایت مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdcivyaz5t1ar32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین