تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۷
۰
plusresetminus
مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان:

فراخوان چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی کرمان اعلام شد

«خواب بینان» از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی استان کرمان خبر داد.
فراخوان چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی کرمان اعلام شد
به گزارش راه آرمان؛ امیر رضا خواب بینان مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در رابطه با فراخوان چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی استان کرمان اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی و به‌روز رسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت آنها در تهیه محتوای دیجیتال و انتشار در فضای مجازی، برای جلوگیری از تحریف و فراموشی گنج دفاع مقدس پیش بینی شده است.

وی توضیح داد: پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و همچنین یک بخش آزاد محورهای این جشنواره هستند و علاقمندان می توانند آثار خود را در این محورها ارسال کنند
مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان از مهمترین برنامه های این جشنواره را استفاده از روش های نوین و خلاقانه برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و ادامه داد: یکی از مصداق های آن در فضای مجازی و رسانه ای می باشد.

 وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت و جایگاه فضای مجازی چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است، ادامه داد: این جشنواره به شکل کشوری و به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد،که امیدواریم با مشارکت حداکثری اهالی رسانه، هنرمندان و فعالان عزیز و سایر عزیزان در این عرصه شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر سومین جشنواره باشیم.

خواب بینان با دعوت از تمامی هنرمندان، خبرنگاران و اقشار مختلف مردمی برای شرکت در این جشنواره افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۱ شهریورماه سال جاری می باشد و دبیرخانه استان کرمان بلوار شهید عباس پور جنب مصلی بزرگ کرمان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ارسال کنند.

وی در پایان بیان کرد: علاقمندان جهت شرکت در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی و ارسال آثار می توانند به آدرس http://defafestival.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdcgz79qnak9xw4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین