تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۲
۰
plusresetminus
به همت خادمیاران رضوی،مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی درحرم حضرت احمد ابن موسی(ع) شاهچراغ درمحل مسجد امام حسین (ع) شهر کرمان برگزار شد.
گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در مسجد امام حسین کرمان برگزار شد
به گزارش  راه آرمان" در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم همراه بود پس از کرسی تلاوت رضوی ، زیارت امین الله ، ،مداح اهل بیت عادل رضایی به مدیحه سرایی پرداخت.

در این مراسم همچنین دکتر احمد دهقانی قناتغستانی ، جامعه شناس در سخنانی بااشاره به مظلومیت شهدای حادثه شاهچراغ، به اغتشاشات‌ اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه این اولین فتنه دشمن نبوده وآخرین آن نیز نخواهد بودگفت:در فتنه اخیر در حالی جوانان زیر 18 سال توسط دشمن و منافقین تحریک شده اند که متاسفانه ما جنایت های گروهک های تروریستی کوموله و پژاک را که در دهه60انجام دادند را برای نسل جوان بیان نکردیم و امروز آنها از این جنایت ها خبر ندارند.

این جامعه شناس با بیان اینکه جهاد تبیین وتوجه به این مسئله وظیفه همه است گفت:جنایتی که در شیراز اتفاق افتاد حتما محکوم است و عاملان آن هزینه گزافی خواهند داد.

مسئول کانون خادمیاران شهرستان کرمان نیز در حاشیه این مراسم با محکوم کردن حادثه حرم مطهر شاهچراغ گفت: صحنه عاشورایی شاهچراغ عمق بی‌رحمی دشمنان را در به شهادت رساندن، کودک و جوان، زن و مرد، کهنسال و میان سال، خادمان و زائران را به نمایش گذاشت.

وی اضافه کرد: دشمنان این مرز و بوم و نظام مقدس وقتی نقشه های شوم خود را نقش بر آب می بینند دست به چنین اقداماتی می زنند؛ « ترورمردان و زنان و کودکان بی دفاع آن هم در یک مکان مقدس».

علی شجاعی با بیان اینکه خادمیاران و یاوران رضوی استان کرمان حمله تروریستی به هموطنان در حرم مطهر شاه چراغ را محکوم میکنند گفت قطعا خداوند متعال اثر این خون‌های پاک و به ناحق ریخته را افشای خط نفاق و طهارت سرزمین ایران اسلامی از لوث و آلودگی شرک و تکفیر و نفاق قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ طهماسبی  https://armanekerman.ir/vdcdjz0ffyt0ss6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین