تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۷
۰
plusresetminus
سردار محمد زهرائی گفت: با این تفسیر چرا دشمن به دنبال حجاب رفته است، باید گفت؛ که حضور در کف خیابان امروز، درخواست نیست بلکه این شورش برهنگان علیه پا برهنگان است، این شورش برای ازادی زن نیست برای دسترسی راحتر به زن است، چون هدفشان ایجاد انسان جنگلی است.
اگر از سرهای ما کوه بسازید انقلاب کوچکترین ضربه ای نخواهد خورد/ در کف خیابان شورش برهنگان علیه پا برهنگان است
به گزارش "راه آرمان" سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کل کشور در افتتاحیه همایش ملی طلایه داران اقتصاد مقاومتی در جسینیه ثارالله کرمان، گفت: جمهوری اسلامی ایران 17 هزار شهید ترور داد اما خم به ابرو نیاورد و نهالی بود که به درختی تناور تبدیل شده است ، با این اغتشاشات اخیر تنها 70 شهید را تقدیم کرده ایم، دشمنان بدانند اگر از سرهای ما کوه هم بسازند، هیچ اتفاقی برای انقلاب اسلامی نخواهد افتاد.

وی ادامه داد: انقلابی صاحب دارد اما سئوال اینجاست که دشمن در این جنگ ترکیبی به دنبال چیست؟باید گفت که دشمنان ما امروز به دنبال گرفتن آگاهی از نسل جدید انقلاب است و می خواهد بر اذهان جدید حکم رانی بکند یعنی پدیده  مقدس جمهوری اسلامی که بعد از 1400 سال، خیلی از ازادی خواهان و مجاهدین تلاش کردند که حکومت اسلامی شکل بگیرد اما با انقلاب رخ داد، آن را در اذهان جوانان ما به گونه ای دیگر مطرح کنند که به این نوع حرکت حکم رانی ذهنی می گویند.

مسئول بسیج سازندگی کل کشور تاکید کرد: دشمن می خواهد آگاهی مردم را تغییر دهد و یک پدیده مشخص و یک تعریف مبهم با تشکیک و ابهام و ایهام و حتی با انکار در نهایت با لجاجت در پذیرش حرف حق را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

زهرایی ادامه داد: بلاهایی را که در جوامع بشری خودشان بر سر مردمشان آورده اند، را در بلا اسلامی هم پیاده سازی کنند، ناتورالیست یا طبیعت گرایی در مقابل مکتب رئالیست در غرب ظهور و بروز پیدا کرد در تمام مکاتب فکر یو سیاسی آنها نفوذ کرد.

وی به مکتب طبیعت گرایی اشاره کرد و گفت: بنای این مکتب طبیعت است، حالا نسخه بروز شده آن را یونسکو در 2030 تحت عنوان مذهب بدون وحی(انسان جنگلی ) معرفی کرده است، همه اخلاقیات انسان را کنار بگذارد و مانند حیوان در جنگل زندگی کنند تا طبیعت گرایی شکل بگیرد.

مسئول بسیج سازندگی اذعان کرد: با این تفسیر چرا دشمن به دنبال حجاب رفته است، باید گفت که این درخواست نیست بلکه این شورش برهنگان علیه پا برهنگان است،این شورش برای ازادی زن نیست برای دسترسی راحتر به زن است، چون هدفشان ایجاد انسان جنگلی است.

زهرایی ادامه داد: مکتب اکسپرسیونیسم هم ظهور کرد که د رعلم هنر به آن جیغ یا خطوط شکسته می گویند که در آن از رنگ های تند استفاده می کنند،هنرمندان خشونت را در این مکتب با رنگ های سیاه و قرمز نشان می دهند،اینو کف خیابان در حال پیاده سازی هستند، خشونت ترس و غیره... را شب ها به نمایش می کشند.


وی تاکید کرد: دشمن امروز به جوان انقلابی و مومن نسل جدید ما می خواهند بباورند که خبری در جمهوری اسلامی نیست و به بن بست رسیده است، و عبس نمایی و پوچ نمایی را ترویج می کنند.

مسئول بسیج سازندگی با بیان اینکه جایگاه زن در اسلام کاملا مشخص و والاست گفت: لیبرالیسم اقتصادی، زن را ملاک قرار می دهد، اما تئوری عملی شده اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب پایه نهاده است یعنی مقاوم کردن اقتصاد مورد توجه و توافق نظر همه کارشناسان است.

سردار زهرایی اذعان کرد: ما در مباحث نظامی به مقام بازدارندگی رسیده ایم و زانو زده اند در اقتصاد هم باید مقاوم باشیم چگونه مقاوم می شویم با مردم ، زیرا قائده خیمه انقلاب مردم هستند ایا با اقتصاد لیبرالیسم  می توانیم اقتصاد را مقاوم کنیم ؟؟

مسئول بسیج سازندگی افزود: به اقتصاد باید به صورت مردم سالاری نگاه کرد، مردم مثل زمان دفاع مقدس در میدان حاضر شوند زیرا مردم هنوز احساس تکلیف نکرده اند و برایشان واضح نیست که در جنگ اقتصادی هستند، زیرا برادر به برادر برای ایجاد شغل کمک نمی کند و علت هم عدم اطمینان از برگشت سرمایه اش است و احتساب جیب خود را دارند، چطور مثل اربعین، محرم و سفر برای امام حسین نذر می کنیم و هرگز حساب جیب خودمان را نمی کنیم؟ در جنگ اقتصادی هم باید اینگونه نگاه کرد.

وی ادامه داد: 6 مولفه اقتصادی به مردم بر می گردد، اگر امروز در اقتصاد ضعیف هستیم علت این است که مردم پای کار نیامده اند و اعتقاد قلبی یعنی مردم می توانند پس  سیاستمداران هم باید به آنها اعتماد کنند.

زهرایی صندوق های قرض الحسنه بسیج را بستر ساز بانکداری اسلامی عنوان کرد و گفت: صندوق های خانگی قرض الحسنه که در خانه ها شکل می گیرند، بستر های اشتغال زایی را فراهم کرده است و 29 هزار صندوق ایجاد و احیا شده است، یک میلیون و 300 هزار خانوار عضو آن با پولی که خودشان می گذارند، هستند و گردش مالی 4 هزا رمیلیارد تومانی داشته و به هم تسهیلات می دهند نه سوختی برای قسط هست و نه ضامنی لازم دارند زیرا همه افراد شناخته شده هستند.


وی اذعان کرد: صندوق های ذخیره قرض الحسنه مردم نهاد، کلونی اجتماعی بهم پیوسته هستند که سال گذشته 79 هزار تا شغل ایجاد کردند که 20 هزار تاش شغل پایدار است، امسال 29 هزار شغل پایدار ایجاد شده است، اگه در کنار صندوق های قرض الحسنه کار تسهیل گری تسریع بشود، سرعت ایجاد شغل بیشتر می شود که در بانک رسالت  به عنوان پیش ران و به تازگی بانک سپه نیز بستر فعالیت های اقتصادی مردم پایه شکل می گیرد.

مسئول بسیج سازندگی ادامه داد: تکمیل ذنجیره ارزش باید صورت گیرد، اول باید هدفمند در شغل ورود کنیم محصولات مزیت دار هر منطقه را مشخص کرده و تامین، تولید، برند سازی و بازار رسانی را مد نظر قرار داده و هدفمند عمل کنیم تا قطب های صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره ارزشی انجام شود و ودر نهایت به خوشه سازی ختم شود.

سردار زهرائی به خوشه سازی اشاره کرد و گفت: اگر خوشه ها در کنار هم قرار گیرند و یک تیم ایجاد شود با تیم سازی راحتر از هفت خوان بروکراسی های اداری و اخذ مجوزات می توانیم عبور کنیم که این امر بی شک در قالب خوشه سازی محقق می شود.

انتهای پیام/ طهماسبی

  https://armanekerman.ir/vdcc0xqsx2bq1m8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین